خبرگزاری کار ایران

مدیرکل‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌استان اصفهان در بازدید از فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه، دارای برند جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۲۰

شرکت فولاد مبارکه اصفهان که اشتغال حدود ۲۰ هزار نفر را به‌طور مستقیم فراهم کرده، برای اداره کار و رفاه و اجتماعی استان دارای اهمیت بسیار ویژه‌ای است.

مدیرکل‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ استان اصفهان در جریان برگزاری جلسه‌ شورای‌ اداری‌ اداره‌ کل ‌تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی ‌استان‌ اصفهان در فولاد مبارکه پس از بازدید از خطوط تولید این شرکت تصریح کرد: فولاد مبارکه اصفهان افتخار هر ایرانی است که دغدغه اقتصاد، اشتغال و کار را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری، گفت: فولاد مبارکه، یک برندجهانی است و به لحاظ حوزه اشتغال، بالغ بر ۲۰هزار نفر را مدیریت می‌کند، به عبارتی همین‌که ۲۰ هزار نفر مشغول هستند برای‌ما به عنوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار حایز اهمیت بود که با توجه به مأموریتی که به ما محول شده است در راستای صیانت از نیروی انسانی، بازدیدی از فولاد مبارکه داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش شرکت فولاد مبارکه در زمینه کار، اشتغال و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ما معتقدیم هرکس در جریان تولید و توسعه صنعت و اشتغال، حتی یک‌ خشت روی خشت بگذارد از ایشان باید یک مجسمه ساخت و انصافاً همواره از او تجلیل و قدردانی کرد، بنابر این یک مجتمع بزرگی مثل شرکت فولاد مبارکه اصفهان که اشتغال حدود ۲۰ هزار نفر را بطور مستقیم فراهم کرده از نظر ما دارای اهمیت بسیار ویژه‌ای است.

وی در همین رابطه گفت: آشنا شدن همکاران ما با مشاغل سخت موجود در فولاد مبارکه، آشنا شدن با فرآیند طرح طبقه‌بندی مشاغل در فولاد مبارکه، تبیین بسیاری از اتفاقاتی که فی‌مابین این امور با مجموعه فولاد مبارکه در حال وقوع هست و همچنین موضوع بسیار مهمی که ما تحت عنوان بازرسی کار و ایمنی در محیط کار، در دستور کارمان قرار داده‌ایم از جمله این اهداف است.

وی بازدید از فولاد مبارکه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مطمئناً این بازدید شروع خوبی برای تعامل و ارتباط بیشتر فی ما بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان است.

مدیرکل‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌استان اصفهان ضمن بیان جایگاه فولاد مبارکه در توسعه ملی و اجتماعی و به‌ویژه‌ دراستان و منطقه‌، بیان داشت: هر‌گاه حرف از توسعه، اقتصاد و اشتغال به میان می‌آید، و یا حرف از پارامترهای مهم اقتصادی می‌شود معمولاً شرکت فولاد مبارکه در صدر اینگونه مباحثمطرح می‌شود، اهمیت مجتمع فولاد مبارکه از این جهت بسیار مهم است که دارای برند جهانی است. فولادمبارکه امروز، صرفاً برای اصفهان نیست، فولاد مبارکه‌ متعلق به کشور، متعلق به کل دنیا است که ما از تلاش‌های تک تک‌ کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

درادامه نیز مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر این نکته که فولاد مبارکه اصفهان به همراهی سایر شرکت‌های خود با تولید ۷.۵ میلیون تن فولاد در سال، ۵۰ درصد تولید کشور را دارد، تصریح کرد: این بدان معنی‌ است که اگر مسیر تولید برای فولاد مبارکه هموار باشد، بالطبع مسائل ۵۰ درصد شرکت‌های فولادی کشورحل می‌شود. در عین حال از آنجایی که این شرکت بزرگ‌ترین واحد صنعتی‌ کشور و خاور میانه است، تقریباً اسنادی که فولاد مبارکه بر روی آن‌ها کار کرده است و تدوین گردیده به نوعی سند ملی تلقی و به کلیه صنایع، تعمیم داده می‌شود و ایشان نیز می‌توانند از آن‌ها بهره‌برداری ‌کنند.

بهرام سبحانی، ضمن بیان این مطلب که فولاد مبارکه مجموعه بزرگی است که با استانداردهای روز ملی و بین‌المللی کار می‌کند، یادآور شد: در زمینه‌های نیروی انسانی، کار، استانداردهای تولید و نظام‌های تعالی، مالی، اداری، تکنولوژی، تولید، بهره‌برداری، برنامه‌ریزی، سیستم‌های مدیریتی، MIS از فولاد مبارکه بعنوان یک‌مرجع استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: محصولات و برند فولاد مبارکه، امروز در دنیا و به خصوص در اروپا شناخته شده است علاوه بر این در داخل کشورر نیز خودرو سازان، سازندگان لوازم خانگی و کارخانجات لوله و پروفیل از مصرف کنندگان عمده محصولات فولاد مبارکه هستند به نوعی محصولات فولاد مبارکه یک محصول میانی است که بر اساس سفارش مشتری تولید می‌شود.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه کشور چین می‌تواند این محصولات را با قیمت‌های کمتری به آن‌ها بدهد ولی به لحاظ کیفی آن‌ها ترجیح می‌دهند که به فولاد مبارکه سفارش‌های خود را اعلام و خریداری کنند تا به نحو شایسته‌تری پاسخگوی مشتریان پایین دستی خود باشند. در ادامه این مشتریان عام هستند که می‌خواهند کیفیت خود را تضمین کنند و پاسخگو باشند. طبیعتاً از هر کسی و از هر بازاری، ورق مورد نیاز خود را خریداری نمی‌کنند که این امر، افتخاری است برای نظام جمهوری اسلامی ایران.

سبحانی افزود: فولاد مبارکه با همکاری تمامی همکاران خود در شرایط سخت تحریم توانسته است، در بازار‌های جهانی و بازار داخل جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند به طبع همین بزرگی و تعداد زیاد نیروی کاری که در این شرکت فعالیت می‌کنند. با مسائل خاص خود روبروست ما آماده‌ایم تا به منظور اعتلای هرچه بیشتر صنعت کشور و بهبود امور اجتماعی جامعه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعاملات سازنده‌تری داشته باشیم که مسلماً شناخت اداره کار و مسؤلین این امور از فولاد مبارکه و عملکرد آن می‌تواند در این راستا مفید واقع گردد که امیدواریم چنین بازدیدهایی بتواند در این مسیر راهگشا باشد.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: هر افتخاری که در فولاد مبارکه حاصل شده است به دست کارکنان آن صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز