خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت؛

مردم منطقه ۱۲ اصفهان طومار ترویج امر به معروف و نهی از منکر امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۹۶

با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه ۱۲ شهرستان اصفهان و با حضور گروههای مختلف مردمی و دسته جات عزادران سید الشهداء پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در ملک شهر اصفهان تشییع شد.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر منطقه ۱۲ اصفهان گفت: با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه ۱۲ شهرستان اصفهان و با هدف تجدید میثاق با شهداء، توسعه و ضرورت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکردر جامعه ۵ آبانماه در منطقه ۱۲اصفهان شهید گمنام دفاع مقدس تشییع شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد امیرخانیان، تصریح کرد: با هدف تجدید میثاق با شهداء و شناساندن جایگاه شهداء در نزد مردم، همچنین ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکردر جامعه ۵ آبانماه با حضوردسته جات عزاداری و با حضورحداکثری مردم پیکرمطهر یک شهید گمنام را در ملک شهر اصفهان تشییع کرد.

وی تاکید کرد: در راستای پاسخگویی به تهمت ها و شایعات اخیرمبنی برانتصاب حوداثاسید پاشی به گروههای آمران به معروف و ناهیان ازمنکر و با هدف آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت پیکریک شهید گمنام که اخیرا درمناطق عملیاتی جنوب تفحص شده و برای شرکت درکنگره ۲۵۰۰ شهید نجف آباد به این شهرستان انتقال داده شده بود، برای تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان های شهداء در ملک شهر اصفهان تشییع شد.

حجت الاسلام امیر خانیان، اظهار داشت: در این مراسم که شهردارو فرماندهان انتظامی منطقه نیز حضور داشتند، برنامه تشییع شهید از سوی ستاد امر به معروف منطقه ۱۲ از ساعت۴بعد ازظهرشروع شد و تا ۹ شب ادامه یافت.

وی افزود: در این مراسم که کاروان آمران به معروف و ناهیان از منکر و دسته جات عزاداری، پایگاههای بسیج و مردم حضور داشتند، پیکیر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس ابتدا در مسجد انسیه حوراء شهر نگین و بعد از نماز عشاء در مسجد الزهرا محله امیر عرب بر سر دستان مردم ولایتمدار این منطقه تشییع و مورد تکریم قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این مراسم همچنین مردم منطقه با امضاء طوماری خواهان ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز