خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در عیادت یکی از قربانیان حوادثاسیدپاشی:

تا دستگیری مجرمان، به تلاش شبانه‌روزی ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۵۱

مدیریت استان، شورای تامین و نیروهای امنیتی و انتظامی از هرگونه اقدامی برای دستگیری فرد مجرم فروگذار نخواهند کرد و تا حصول نتیجه به تلاش شبانه روزی خود ادامه خواهند داد.

استاندار اصفهان به همراه خانواده و همچنین فرماندار اصفهان در بیمارستان سوانح سوختگی حضرت امام موسی کاظم(ع) از(م. الف) یکی از قربانیان اسیدپاشی عیادت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور ضمن اظهار تاسف و تاثر شدید از وقوع این حادثه گفت: این وضعیت بسیار زجر آور است و امیدوارم حال عمومی قربانیان هرچه سریع‌تر بهبود یابد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: استانداری و همچنین نیروهای انتظامی و اطلاعاتی استان به صورت گسترده و شبانه روزی پیگیر شناسایی فرد یا افراد متخلف در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه از ۱۵ شهریور ماه تا ۲۳ مهرماه، ۴ مورد اسیدپاشی گزارش شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با انجام کلیه اقدامات امنیتی و انتظامی از ۲۳ مهرماه هیچگونه حادثه جدیدی گزارش نشده است.

زرگرپور به شایعات ایجاد شده در این خصوص اشاره کرد و افزود: متاسفانه برای دشمنان و ضدانقلاب‌ها بستری فراهم شده است که با ایجاد شایعه در این خصوص به اهداف خود برای از بین بردن امنیت در جامعه دست یابند.

وی در ادامه اظهار داشت: مدیریت استان، شورای تامین و نیروهای امنیتی و انتظامی از هرگونه اقدامی برای دستگیری فرد مجرم فروگذار نخواهند کرد و تا حصول نتیجه به تلاش شبانه روزی خود ادامه خواهند داد.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد که با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی استان فضا برای افراد متخلف تنگ شده است و امنیت کامل بر شهر و استان حاکم است.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه احتمال سازمان یافته بودن این اقدامات ضعیف به نظر می‌رسد، افزود: به همین دلیل باید تلاش برای بازداشت فرد خاطی بیشتر شود و اطمینان می‌دهیم که تا شناسایی کامل این فرد یا افراد این پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه خانواده این آسیب دیده از ایثارگران و متدینین است و پدر ایشان نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس با سابقه طولانی حضور در جنبه‌های نبرد حق علیه باطل است، تاکید کرد: به همین دلایل هیچگونه رابطه‌ای سازمان یافته برای مقابله با بد حجابی وجود ندارد و شایعات در این رابطه که ساخته و پرداخته رسانه‌های معاند و ضد انقلاب می‌باشد را قویاً تکذیب می‌کنیم.

زرگرپور اذعان داشت: وجود چنین اتفاقاتی احساس ناامنی در جامعه را تقویت می‌کند ولی به همهٔ شهروندان اطمینان می‌دهیم که امنیت کامل در شهر حاکم است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

استاندار اصفهان یادآور شد: اخبار مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قابل تایید نیست و امیدواریم که با پیگیری‌های صورت گرفته احساس امنیت کامل تری در شهر داشته باشیم.

مدیر ارشد استان در ادامه با قاطعیت اعلام کرد: با هرگونه شایعه سازی چه در فضای رسانه‌ای و چه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، یا هرگونه اقدامی که به هر شکل روند رسیدگی به این پرونده را با مشکل مواجه سازد بدون هیچگونه مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای پیگیری موضوع، هیچ نیازی به تجمع یا اقدامات جنبی وجود ندارد از عموم شهروندان تقاضا کرد اجازه دهند رسیدگی به این موضوع در مسیر طبیعی و بدون حواشی ادامه یابد.

استاندار اصفهان با اشاره به چند مورد آب پاشی و یا تظاهر به اسید پاشی در سطح جامعه اعلام کرد: این حرکات سخیف، زشت و به دور از انسانیت است و با عملان آن به شدت برخورد خواهد شد.

(م. الف) یکی از قربانیان حادثه نیز ضمن قدردانی از پیگیری شبانه روزی مسئولان، خواستار ادامه پیگیری موضوع تا حصول به نتیجه کامل شد و از استاندار اصفهان درخواست کرد با افرادی که با حرکات سخیف و با پاشیدن آب زمینه ترس و نگرانی در خانواده‌ها فراهم می‌کنند به شدت برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز