خبرگزاری کار ایران

ازمیان بیش از سه هزار اثر:

نقاشی عضو کانون پرورش فکری اصفهان منتخب مسابقه پوستر سازمان فائو شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۲۸

اثر نقاشی یک پسر ۱۰ ساله اصفهانی به عنوان یکی از ۲۰ اثر برگزیده مسابقه بین‌المللی پوس‌تر سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) انتخاب شد.

این سازمان از سه سال پیش به مناسبت روز جهانی غذا(۲۴ مهر ماه) مسابقه‌ای را برای کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی ۸-۵،۱۲-۹ و ۱۷-۱۳ سال برگزار می‌کند.

بیه گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امسال اثر نقاشی امیرحسین محمدی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری گز کانون استان اصفهان با مربیگری مریم ایرانپور از بین بیش از ۳هزار اثر ارسالی به مسابقه جزو ۲۰ اثر منتخب در رده سنی ۱۲-۹ شناخته شد.

آثار برگزیده این مسابقه که در سال ۲۰۱۴ میلادی با شعار «کشاورزی خانوادگی، تامین غذا برای جهان و مراقبت از زمین» برگزار شد، قرار است در مقر اصلی سازمان خواربار و کشاورزی در شهر روم ایتالیا به نمایش گذاشته شود.

سازمان فائو در عین حال در هر گروه سنی منتخبان و برگزیدگان اصلی این مسابقه را در پایگاه رسمی اینترنتی خود به نشانی www. fao. org معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش، کانون نیز آثار ۶۵ عضو کودک و نوجوان خود را از سراسر کشور در این رقابت بین‌المللی شرکت داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز