خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد:

در سال جاری تمامی روستاهای اصفهان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۶۹

در حال حاضر ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردارند و ۱۵ درصد باقیمانده تا پایان سال جاری از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردارند و ۱۵ درصد باقیمانده تا پایان سال جاری از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید مومنی اظهار داشت: اکنون ۹۹ و ۴ درصد از جمعیت شهری استان اصفهان که ساکنان بالغ بر یک میلیون و ۵۶۰ هزار واحد مسکونی را شامل می‌شوند نیز از گاز طبیعی برخوردارند.

وی با اشاره به اجرای شبکه گازرسانی در استان اصفهان به طول بیش از ۲۴ هزار و ۱۴ کیلومتر اظهار کرد: از این میزان ۴۱۴ کیلومتر آن در شش ماه گذشته امسال عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه پنج کیلومتر خط انتقال گاز در این استان در نیمه نخست امسال اجرا و راه اندازی شده است، گفت: با اضافه شدن این میزان، در حال حاضر مجموع خطوط انتقال گاز در استان به ۱۰ هزار و ۸۰ کیلومتر رسید.

وی همچنین تعداد انشعابات موجود در استان را ۹۵۰ هزار اعلام کرد و افزود: ۱۱هزار و ۱۱۰ مورد این انشعابات مربوط به نیمه اول امسال است.

مومنی تعداد مشترکین گاز در استان اصفهان را بیش از یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۷۹۶ مشترک اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۰۵هزار و ۹۹۶مشترک گاز شهری و ۲۱۱ هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه گاز رسانی در سال‌های گذشته شتاب چشمگیری داشته است و کارکنان تلاشگر این شرکت توانسته‌اند در راستای دو هدف محرومیت زدایی و اشتغالزایی اقدامات موثری انجام دهند.

وی اظهار کرد: اولویت قرار دادن روستاهای محروم همچنین مراکز صنعتی از اقدامات موثر شرکت گاز استان اصفهان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان درباره ایستگاه‌های سی ان جی(CNG) گفت: روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز از طریق ۱۴۸ ایستگاه CNG موجود در استان عرضه می‌شود که این امر تاثیر بسزایی در کاهش سوخت بنزین و کاهش آلودگی هوا دارد.

مومنی استفاده از گاز طبیعی در صنعت بویژه صنایع عمده را در پیشگیری ازآلودگی محیط زیست بسیار موثر دانست و اضافه کرد: سالانه ۱۶ میلیارد متر مکعب گاز در استان توزیع می‌شود که ۴۶ درصد آن در صنعت مصرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز