خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

اسید پاشی در اصفهان، با هدف خدشه‌دار شدن وجهه جمهوری اسلامی است / / سپاه و بسیج در صف پیگیران حادثه اسید پاشی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۳۳

سپاه و بسیج با تمام توان برای دستگیری این فرد جانی و یا خاطیان اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان، آماده کمک‌رسانی و همکاری با نیروی انتظامی هستند تا این جریان در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه رسیده و آرامش دوباره به شهر بازگردد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با تمام توان برای دستگیری این فرد جانی و یا خاطیان اسیدپاشی‌های اخیر، آماده همکاری با نیروی انتظامی هستند تا آرامش دوباره به شهر بازگردد، گفت: هیچ فکر و انگیزه‌ای از سوی افرادی که قصد دارند جمهوری اسلامی و اصفهان را ناامن نشان دهند به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، با اشاره به اینکه اصفهان، شهری مذهبی و انقلابی با مردمی هوشمند است، افزود: در حوادثی که به این صورت رخ می‌دهد، ذکاوت و هوشیاری افراد جامعه در کنار پی گیری‌های مُجدانه مسوولان می‌تواند کمک کننده باشد و جامعه را از بحران و التهاب دور نگه دارد.

سلیمانی گفت: سپاه و بسیج با تمام توان برای دستگیری این فرد جانی و یا خاطیان اسیدپاشی‌های اخیر، آماده کمک رسانی و همکاری با نیروی انتظامی هستند تا این جریان در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه رسیده و آرامش دوباره به شهر بازگردد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در روزهای گذشته حادثه اسیدپاشی در این شهر توسط افراد نا‌شناس و با علت نامعلوم باعثشده تا علاوه بر اینکه بانوان اصفهانی احساس نا‌امنی کنند، وحشت در شهر حاکم شود اظهار داشت: اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان، خلاف شرع و اعتقادات اسلامی است که متاسفانه فضای امن جامعه را تحت الشعاع خود قرار داده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اظهار تاسف از این پیشامد، گفت: دراسلام، ارتکاب چنین امری مذموم است و از نظر انسانی ارتکاب این عمل جنایت محسوب می‌شود و متاسفانه این شهر انقلابی مورد هدف قرار گرفته است.

وی گفت: این اتفاق با هدف خدشه دار شدن وجهه جمهوری اسلامی انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز