خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان:

کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم اصفهان به جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۵۸

شهرستان نجف‌آباد بیشترین کمک را با ۲۵۹ میلیون تومان به جشن ‌عاطفه‌ها داشته است، و سپس اصفهان با ۲۰۰ میلیون تومان و گلپایگان با ۱۱۷میلیون تومان بیشترین کمک به جشن عاطفه‌های سال ۹۳ را به دانش‌آموزان نیازمند در استان اصفهان داشته‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان در جشن عاطفه‌های امسال بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بهرام سوادکوهی، با اشاره به اینکه مردم شریف اصفهان در جشن عاطفه‌ها نیز مشارکت خوبی داشتند، افزود: امسال ۳ هزار و ۵۹۳ پایگاه در سطح استان مستقر شد که ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه با هماهنگی آموزش و پرورش، آموزشگاه‌ها و مدارس استان، ۳۸۰ پایگاه کمیته امداد، ۲۰۰ پایگاه بسیج و ۵۲۰ ‎پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری اجرای جشن عاطفه‌ها را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: مردم اصفهان امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند که ۵۷۵ میلیون آن توسط پایگاه‌های کمیته امداد جمع‌آوری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: مبلغ ۴۳۱ میلیون توسط پایگاه‌های مدارس و دانش‌آموزان، ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان توسط پایگاه‌های نمازجمعه، ۱۱ میلیون توسط مراکز نیکوکاری، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان توسط بسیج، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مساجد جمع‌آوری شده است.

وی گفت: همچنین مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان تعهد سازمان‌ها و نهاد‌ها بوده است. سوادکوهی با اشاره به اینکه ۵۴۳ میلیون تومان کمک‌های نقدی و ما بقی به صورت غیر نقدی بوده است، گفت: جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته چهار درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: شهرستان نجف‌آباد بیشترین کمک را با ۲۵۹ میلیون تومان به جشن ‌عاطفه‌ها داشته است، و سپس اصفهان با ۲۰۰ میلیون تومان و گلپایگان با ۱۱۷میلیون تومان بیشترین کمک به جشن عاطفه‌های سال ۹۳ را به دانش‌آموزان نیازمند در استان اصفهان داشته‌اند.

مردم نیکوکار استان در جشن عاطفه‌های سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ‏‏۲۷۵ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز