خبرگزاری کار ایران

هدف گذاری فولاد مبارکه اصفهان برای صادرات ۵/۱ میلیون تن محصولات فولادی

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۹۴

شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای صادرات ۵/۱میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار در سال ۱۳۹۳ برنامه ریزی کرده است.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای صادرات ۵/۱میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار در سال ۱۳۹۳ گفت: این شرکت با تولید ۵۰ درصد فولاد کشور، بزرگترین تولید کننده ورق‌های فولادی در خاورمیانه است و با ظرفیت تولید سالیانه ۱۲میلیون تن آهن اسفنجی بزرگترین شرکت تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بهرام سبحانی اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه با همراهی مجتمع فولاد سازی و نورد پیوسته سبا در شهرستان لنجان و مجتمع فولاد هرمزگان در بندرعباس سالیانه ۵/۷میلیون تن تختال، کلاف گرم، کلاف سرد، کلاف گالوانیزه، کلاف ورق رنگی و کلاف ورق قلع اندود تولید می‌کند. این شرکت دومین شرکتی است که در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده است.

سبحانی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۳۰۰ تأمین کننده کالا و خدمات در زنجیره تأمین شرکت فعال هستند و محصولات تولیدی این مجموعه بزرگ صنعتی به صورت مستقیم حدود ۱۰۰۰ کارخانه وکارگاه وبه صورت غیرمستقیم بالغ بر ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه راتغذیه می‌کند.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص آثار اشتغالزایی شرکت تصریح کرد: این شرکت توانسته در ظرفیت فعلی در شرکت فولاد مبارکه ۱۴۹۰۰ شغل مستقیم و بیش از ۲۹۰ هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد کند و در مجتمع فولادسازی و نورد پیوسته سبا نیز ۹۱۳ شغل مستقیم و حدود ۱۹۰۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم و در مجتمع فولاد هرمزگان قریب به ۱۲۰۰ اشتغال مستقیم و حدود ۲۵۰۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کند که بدین ترتیب جمع کل اشتغال مستقیم و غیرمستقیم گروه فولادمبارکه اصفهان اکنون بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر است.

مدیر عامل فولاد مبارکه در خصوص چشم انداز صادراتی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: بعد از هدف‌گذاری که در سال ۹۲ انجام دادیم قرار گذاشتیم که باید خودمان را به بازارهای جهانی وصل کنیم در راستای همین سیاست، نقشه راه را بدین گونه ترسیم کردیم که برای رسیدن به این هدف طبعاً بخشی از کار، بازاریابی و شناسایی بازارها و مشتریان بالقوه وگرفتن سفارش است و بخش مهمتر از آن تولید براساس نیاز مشتری درحد استاندارد قابل قبول مشتری و تحویل به موقع کالا به مشتری است و مطمئن بودیم که این مهم به دست فولاد مردانی که در فولادمبارکه شاغل هستند به خوبی اتفاق می‌افتد که خوشبختانه سال ۹۲ به همه اهداف رسیدیم و انشاالله در سال ۹۳ هم به هدف یک و نیم میلیون تن دست پیدا خواهیم کرد.

نکته قابل ذکر اینکه فولاد مبارکه توانسته با عملکردی که داشته این اطمینان را به خریداران و مشتریان خارجی خود بدهدکه کالا را مطابق با درخواست و سفارش و منطبق با استاندارد مورد انتظار دریافت می‌کنند که این موضوع برای مشتریان خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز