خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستادیه استان خبر داد:

آزادی بیش از ۱۰۰مددجوی جرائم غیرعمد در طول یک ماهه گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۲۷

خیرین برای آزادی جرائم غیر عمد بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه استان اهداءو هم چنین مدیریت شعب بانک ملی استان اصفهان نیز ۳۰۰ فقره وام قرض الحسنه ۲ میلیون تومانی به ستاد دیه استان جهت پرداخت به مددجویان جرائم غیر عمد اهداء کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان از آزادی بیش از۱۰۶مددجوی جرائم غیرعمد در طول یک‌ماهه گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر خبر داد و گفت: با کمک و مشارکت خیرین و از محل اعتبارات دولتی و وام‌های بانک‌ها مبلغ ۱۷۶۶۰۳۵۸۷۶۰ ریال پرداخت و ۱۰۶ زندانی به آغوش جامعه و خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجید احسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای انجام وظایف ستاد دیه استان و مهیا کردن، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان باب رگزاری جلسات مختلف با حضور اعضاء محترم هیئت مدیره ستاد دیه استان به مناسبت‌های مختلف - هفته گرامی داشت دفاع مقدس و اعیاد بزرگ غدیر و قربان تعداد ۱۰۶ نفر زندانی از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی در ادامه از تعامل خوب بانک‌های عامل و خیرین سخن گفت و افزود: بزرگ‌ترین خیردر مجموعه ستاد دیه شاکیان مددجویان هستند که با گذشت از درصد بسیاری از طلب خود در زمینه‌های مختلف این زمینه را فراهم می‌کنند.

احسانی در ادامه اظهارداشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس تعداد ۴۷ زندانی با مبلغ ۱۱۲۱۰۳۵۸۷۶۹ریال، به مناسبت عید سعید قربان تعداد۱۸ زندانی با مبلغ ۲۵۷۰ میلیون ریال و به مناسبت عید سعید غدیرخم تعداد ۴۱ زندانی با مبلغ ۳۸۸۰ میلیون ریال از زندانهای استان و مخصوصا زندان مرکزی اصفهان آزاد و یا زمینه آزادی آنان مهیا شده است.

احسانی ادامه داد: در اجرای برنامه گلریزان که در همایش تجلیل از خیرین که با هدف آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت عید ولایت انجام پذیرفته، بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه استان اهداءو هم چنین مدیریت شعب بانک ملی استان اصفهان نیز ۳۰۰ فقره وام قرض الحسنه ۲ میلیون تومانی به ستاد دیه استان جهت پرداخت به مددجویان جرائم غیر عمد اهداء کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز