خبرگزاری کار ایران

شهردارشاهین شهر خبر داد:

احداثمرکز تخصصی درمانی و تحقیقاتی سرطان در شاهین شهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۸۶

در راستای سیاست‌های خدمات رسانی شهرداری شاهین شهر و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در شهر، مرکز تخصصی سرطان‌شناسی با هدف تحقیق و درمان با حضور بخش خصوصی و به صورت مشارکتی با شهرداری شاهین شهر احداثخواهد شد.

شهردارشاهین شهر در جلسه‌ای به همراه اعضای شورای اسلامی شهر در مسجد الکریم ردانی‌پور پاسخگوی اهالی این محله بودند، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این محله ارائه کرد و گفت: حدود ۴۵ کیلومتر لوله کشی آب برای فضای سبزبا اعتباری بالغ بر۳۰ میلیارد ریال دراین محله صورت گرفته است که موجب احداثبیش از یازده هزار متر مربع فضای سبزدرقالب پنج پارک محله‌ای کوچک در سال جاری می‌شود.

علی اصغر ذاکری، با بیان اینکه پنج پارک محله‌ای دیگر نیز در این محله پیش بینی شده است که در دست طراحی است، ادامه داد: بیش از یک میلیارد ریال برای ایجاد و بهسازی معابر، ۳۰۰ میلیون ریال برای ترمیم ترانشه‌ها و ۲۵۰ میلیون ریال برای تأمین روشنایی معابر و پارک‌های محله‌ای در نظر گرفته شده است.

ذاکری از تخصیص ۷۰۰ میلیون ریال برای تکمیل مسجد الکریم محله ردانی‌پور خبر داد. بهسازی و ایجاد معابر و پیاده رو‌ها، تعریض بلوار آیت الله طالقانی، ایجاد فضای سبز در اطراف مسجد، ترمیم روکش آسفالت معابر و فرعی‌ها از دیگر موارد مطرح شده از سوی شهردار شاهین شهر بود.

وی در مورد احداثمراکز آموزشی گفت: شهرداری شاهین شهر، جزء معدود شهرداری‌های کشور است که به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در امر مدرسه سازی فعال است.

وی از ایجاد یک باب مدرسه با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت خبر داد و گفت: براساس سقف تعهدات شهرداری در صورت ورود بخش خصوصی و خیران آماده است تا با همکاری آموزش و پرورش شاهین شهر عملیات تکمیل و بهره برداری از مدرسه را به دیگران واگذار کند.

وی همچنین از ایجاد مرکز تخصصی درمانی و تحقیقاتی سرطان در شاهین شهر خبر داد و افزود: در راستای سیاست‌های خدمات رسانی شهرداری شاهین شهر و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در شهر، مرکز تخصصی سرطان‌شناسی با هدف تحقیق و درمان با حضور بخش خصوصی و به صورت مشارکتی با شهرداری شاهین شهر احداثخواهد شد.

رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر بیش از ۱۳ میلیارد ریال به آموزش و پرورش شاهین شهر کمک کرده است تا بتواند بخشی از نیازهای این دستگاه را برطرف کند.

پیمان شکرزاده همچنین از طرح جدید شورای اسلامی شهر و بررسی نیازهای محله‌های مختلف شهر با همفکری ائمه جماعات و معتمدان محله خبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام در مکان مناسبی در شاهین شهر تدفین می‌شوند تا قرارگاه عاشقان و دلسوختگان شود.

در ادامه سؤالات حاضران قرائت و مسؤولین مربوطه به پاسخگویی و بررسی مشکلات، انتقاد‌ها و پیشنهادهای مطرح شده پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز