خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد:

باید مساجد، اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، جبهه واحد برای اهل بیت شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۲۷

مسجد، بقعه و امامزاده مکمل یکدیگر هستند و باید آنها را ساماندهی کنیم که بشود یک جبهه واحد، جبهه اهل بیت مقابل جبهه باطل.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در آئین اختتامیه غنی سازی اوقات فراغت مساجد استان اصفهان گفت: مسجد، بقعه و امامزاده مکمل یکدیگر هستند و باید آن‌ها را ساماندهی کنیم که بشود یک جبهه واحد، جبهه اهل بیت مقابل جبهه باطل. نهضت اسلامی ما از مساجد شروع شد و همین مساجد باعثمی‌شود جوانان ما با احکام الهی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجه الاسلام و المسلمین محمدی تاکید کرد: عید غدیر یکی از نعمت‌هایی است که خداوند متعال به بشریت داده و مختص شعیان نیست بلکه برای همه انسان‌ها است.

وی افزود: خداوند متعال به پیامبر(ص) فرمود: اگر این امر را انجام ندهی گویا رسالت خود را انجام نداده‌ای. در حجه الوداع دو ماموریت بعهده پیامبر(ص) گذاشته شد یکی مناسک حج و یکی هم هدایت و رهبری مردم.

ریس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه گفت: پیامبر بعد از ابلاغ ماموریت نگران است، نگران از توطئه منافقین و توطئه دشمنان اسلام، در این مراسم معنوی پیامبر(ص) سرنوشت بشریت و مسلمین را ابلاغ می‌کند و آن معرفی و انتصاب امیرالمومنین(ع) است که همین معارفه در تاریخ اسلام و بشریت بی‌نظیر است.

حجه الاسلام و المسلمین محمدی بیان داشت: غدیر خط امامت و ولایت و خلافت را تا قیامت ترسیم کرد. عید غدیر پیامش تا قیامت است و غدیر فرهنگ امام و ولایت است، پیام غدیر قرآن است.

وی ادامه داد: خداوند را به خاطر دو نعمت بی‌پایان سپاسگزاریم، نعمت قرآن، نعمت عترت. به برکت قرآن با اهلبیت(ع) ارتباط برقرار کردیم. اگر وجود پیامبر نبود ظرفیت درک قرآن را نداشتیم.

طرح غنی سازی اوقات فراغت مساجد استان اصفهان به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سپاه صاحب الزمان(عج)، بسیج، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، شهرداری اصفهان و دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان در تابستان ۹۳ برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز