خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان اعلام کرد:

راه‌اندازی میز خدمت در ۴۳ اداره و دستگاه اجرایی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۶۶

تاکنون در ۴۳ اداره و دستگاه اجرایی استان میزخدمت راه اندازی شده است و ۸۱ دستگاه نیز برای الکترونیکی کردن ارائه خدمات خود اقدام کرده‌اند.

استاندار اصفهان در ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، علی رغم تلاش‌های صورت گرفته در ادارات به خوبی انجام نشده و فعالیت‌ها به نتیجهٔ نهایی و درست خود نرسیده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور گفت: وضع عفاف و حجاب و نیز تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در استان اصفهان زیبنده این خطه با فرهنگ، متدین و شهیدپرور نیست و باید ارتقاء یابد.

زرگرپور با بیان اینکه مدیران و مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی، به صورت مستقیم به این موضوع بپردازند، تاکید کرد: مدیران باید دو گروه هدف از جمله وضعیت فضای درون سازمانی و نیز محیط اجتماعی را بررسی و ساماندهی کنند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: متاسفانه در برخورد با مسائل اجتماعی تصوری از اینکه این گونه مسائل با تجزیه و تحلیل علمی حل خواهند شد، وجود ندارد و هرحرکتی که صورت می‌گیرد، شاخص و معیاری برای آن وجود ندارد که این امر سبب به نتیجه نرسیدن راهکار‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید در مورد مسائل مربوط به حجاب و عفاف هماهنگ‌تر وارد عمل شوند و از موازی کاری بپرهیزند، افزود: باید به سمت ارائه راهکارهای علمی و تحقیقاتی در این خصوص حرکت کنیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه با تحلیل و بررسی‌های دقیق باید راه حل‌هایی برای مسائل اجتماعی یافت، تصریح کرد: برای حرکت در مسیر بهبود اوضاع حقوق شهروندی و عفاف و حجاب نیازمند معیار‌ها و شاخصه‌های صحیحی هستیم تا براساس آن میزان پیشرفت در این امور ارزیابی شود.

زرگرپور به لزوم راه اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی و ادارات تاکید و اظهار داشت: تاکنون در ۴۳ دستگاه میز خدمت راه اندازی شده است و ۸۱ دستگاه نیز برای الکترونیکی کردن ارائه خدمات خود اقدام کرده‌اند.

وی گفت: ادارات باید از افراد کار‌شناس و آگاه به امور اجرایی و سازمانی برای ارائه خدمات در قالب میز خدمت استفاده کنند تا از سردرگمی مراجعان جلوگیری شود.

زرگرپور با تاکید بر راه اندازی ستاد صیانت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ادامه داد: تاکنون ۲۴ فرمانداری، ۳۵ اداره کل و ۵۰ درصد از شهرداری‌های استان، این ستاد را فعال کرده‌اند و ۳۸ تیم بازرسی این ادارات را مورد بررسی قرار می‌دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان سال گذشته رتبه بر‌تر کشوری در ستاد صیانت را کسب کرد، افزود: شایسته است مسوولان و مدیران با تدبیر و درایت بیشتر نسبت به شناسایی و رفع نواقص موجود در دستگاه مربوط اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز