خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه حمایت‌های مالی حقوقی وزارت علوم:

توجه به دانش، برندهای ایرانی را قدرتمند می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۱۹

صنایع باید بیش ازهر چیز خود را متکی به تحقیق بدانند و با ارتباط مناسب با نخبگان و دانشگاهیان به سمت توسعه صحیح حرکت کنند.

مدیر گروه حمایت‌های مالی حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صنایع باید بیش از هر چیز خود را متکی به تحقیق بدانند و با ارتباط مناسب با نخبگان و دانشگاهیان به سمت توسعه صحیح حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الله مرادی‌پور در بازدید از بزرگ‌ترین مجموعه سازنده لوازم خانگی در ایران با اشاره به اهمیت تحقیق و توسعه در صنایع اظهار داشت: افزایش طرح‌های پژوهشی و استفاده از نتایج آن در روند ساخت باعثافزایش کمی و کیفی محصولات می‌شود و این امر بیش از هر چیز دیگر می‌تواند برندهای ایرانی را قدرتمند‌تر کند.

وی ادامه داد: صنایع باید بیش از هر چیز خود را متکی به تحقیق بدانند و با ارتباط مناسب با نخبگان و دانشگاهیان به سمت توسعه صحیح حرکت کنند، در حال حاضر توسعه و توانمندسازی باید به صورت علمی در صنایع انجام گیرد تا با بهبود شرایط تولید، اقتصاد کشور نیز بهتر شود.

مدیر گروه حمایت‌های مالی حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناخت تغییرات محیط به وسیله مدیران را از جمله فاکتورهای مهم در دنیای مدیریت دانست و افزود: در شرایط اقتصادی فعلی و رقابت تنگاتنگ تولیدکنندگان ایرانی و خارجی، هرچه مدیران بتوانند تغییرات پیرامون سازمان خود را بهتر رصد کنند، در رسیدن به تصمیم بهتر موفق‌تر عمل خواهند کرد.

مرادی‌پور که از نخستین مرکز خوشه رشد فناوری‌های لوازم خانگی در ایران و مستقر در گروه صنعتی انتخاب بازدید کرد در این ارتباط گفت: مراکزی همچون مرکز خوشه رشد فناوری‌های لوازم خانگی برای هر چه تخصصی‌تر شدن فعالیت‌ها دایر می‌شوند و برای ارتقای دانش نیز به شمار می‌رود، اختصاص زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر مربع در یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به یک مرکز پژوهشی در حوزه لوام خانگی نشان از اهمیت مدیران این مجموعه به مباحثعلمی و پژوهشی دارد.

وی به روز رسانی خطوط تولیدی در گروه صنعتی انتخاب را از جمله ویژگی‌های بارز مجموعه انتخاب دانست و تصریح کرد: وقتی در مجموعه‌ای به مقوله تحقیق و توسعه اهمیت داده شود و خطوط تولیدی نیز به روز شوند، کالاهای ساخته شده نیز از کیفیت و ظاهر مناسب و به روز برخوردار خواهند شد و این نکته‌ای که در گروه انتخاب به خوبی مشاهده می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز