خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه جتماعی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری ۱۴۲دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در واحد‌های اقتصادی استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۹۲

جهت پیشگیری از اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی و بهداشت و روان بالغ بر۶ هزار بسته آموزشی به واحدهای اقتصادی استان اصفهان در سال جاری تحویل داده شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه جتماعی استان اصفهان در جلسه هماهنگی و پیشگیری از اعتیاد در محیط کار با اشاره به جمعیت کارگری بیش از یک میلیون نفر در استان گفت: تأثیرگذاری این قشر از جامعه در سیستم فرهنگی جامعه بر کسی پوشیده نیست و لازم است برنامه ریزی‌های منسجمی در جهت افزایش آگاهی کارگران استان از آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری ادامه داد: تا کنون ۱۴۲ دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شامل دوره‌های پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، آموزش بهداشت و سلامت روان در محیط کار برای واحد‌های اقتصادی برگزار و بالغ بر۶ هزار بسته آموزشی به واحدهای اقتصادی تحویل شده است.

وی از تداوم اجرای طرح شیوع‌شناسی اعتیاد در واحدهای اقتصادی استان خبر داد و افزود: در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، این اداره کل با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، نیروی انتظامی استان و سایر دستگاههای مرتبط به صورت ویژه هماهنگی و همکاری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز