خبرگزاری کار ایران

آغاز همکاری‌های دوجانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و موسسه آموزشی هندوستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۵۰

در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با سازمان ملی توسعه مهارت هندوستان(NSBC)، مسئولین موسسه آموزشی IL&FS این کشور از مراکز جوار اداره کل بازدید کردند.

پیلای رئیس آموزش، رهاوان مدیر راهبرد کسب و کار و رهات دی مدیر فناوری موسسه IL&FS از کارگاه‌های آموزشی جوشکاری، UPVC، آکواترونیک، کناف در مرکز صنعت ساختمان، ‌ کارگاه تهیه کیک و بیسکوئیت در مرکز صنایع غذایی و کشاورزی، ‌ دپارتمان آموزشی بیوتکنولوژی و تجهیزات و دستگاه‌های مرکز آموزش‌های تخصصی صنایع نساجی و کارگاه تابلوفرش بافی بازدید کردند و از نزدیک با نحوه ارائه آموزش‌های مهارتی در استان آشنا شدند.

ابوطالب جلالی، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، طی نشستی با مهمانان پیرامون فعالیت‌های آموزشی اداره کل در ایجاد رشته‌های مهارتی جدیدی مثل بیوتکنولوژی، سنگهای گرانب‌ها و آکواترونیک و گسترش همکاری‌های دو جانبه در راستای تفاهم نامه منعقده با سازمان اعلام آمادگی کرد.

پیلای رئیس آموزش موسسه IL & FS ضمن قدردانی از مه‌مان نوازی و برنامه ریزی بازدیدهای انجام شده، به تشریح عملکرد‌ها، فعالیت‌ها و پتانسیل‌های کاربردی موسسه IL &FS جهت همکاری با اداره کل پرداخت.

در ادامه این نشست طرفین با طرح سوال و پاسخ به هم اندیشی و ارائه راهکاری همکاریهای بیشتر به گفتگو نشستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز