خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی شهردار اصفهان خبر داد:

رشد۲۵۰ درصدی ورود توریست به اصفهان نسبت به سال‌های گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۰۷

در سال جاری از سفیرانی که در کشور ایران هستند دعوت کردیم تا از مراکز گردشگری اصفهان بازدید کنند که با انجام این رایزنی‌ها و اقدامات فرهنگی انجام شده، در حال حاضر ۲۵۰ درصد رشد توریست نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ایم.

مشاور عالی شهردار و معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان در جلسه مشترک با هیأت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان با بیان اینکه پتانسیل گردشگری در استان اصفهان و جاذبه و قابلیت‌های بالای گردشگری بهترین فرصت اقتصادی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان است، اظهار داشت: در دیدار با رئیس سازمان صنایع دستی، میراثفرهنگی و گردشگری کشور مطرح شد، که ما امروز در صنعت، کشاورزی، خدمات و… با مشکل مواجهیم و بهترین گزینه برای نجات اقتصاد کشور تقویت گردشگری و سرمایه گذاری در این خصوص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد گفت: در سال جاری از سفیرانی که در کشور ایران هستند دعوت کردیم تا از مراکز گردشگری اصفهان بازدید کنند که با انجام این رایزنی‌ها و اقدامات فرهنگی انجام شده، در حال حاضر ۲۵۰ درصد رشد توریست نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ایم.

جمالی‌نژاد پیشنهاد کرد در خصوص گردشگری در استان اتاق فکری فعال تشکیل و تصمیم گیری شود.

رئیس هیأت مدیره اتاق تعاون نیز ضمن اشاره به سخنان رئیس جمهور در دیدار با برنده ایرانی الاصل جایزه نوبل که ایشان بیان داشته بودند؛ تنها راه نجات اقتصاد ایران، گردشگری است، گفت: در بخش تعاون ظرفیت‌های بالقوه بسیار خوبی برای توسعه گردشگری وجود دارد که اگر مورد استفاده بهینه قرار بگیرد قطعاً نتایج قابل توجهی خواهد داشت.

عباس حاج رسولی‌ها پیشنهاد کرد؛ برای ورود بخش تعاون به توسعه گردشگری استان، شرکت تعاونی گردشگری فرهنگیان استان تأسیس شود.

حامدیان، عضو هیأت مدیره اتاق تعاون، نیز اظهار داشت: متأسفانه با آشنایی که از صنعت توریسم و گردشگری کشور دارم، در این حوزه ثبات وجود نداشته و تصمیمات بصورت مقطعی می‌باشد. وی پیشنهاد کرد، اداره مراکز گردشگری به تعاونی‌ها واگذار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز