خبرگزاری کار ایران

شهردار فلاورجان اعلام کرد:

با احداثورودی جنوبی شهرفلاورجان مشکل ترافیک حل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۹۱

پروژه ساخت ورودی جنوبی شهر فلاورجان با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

شهردار فلاورجان در مراسم کلنگ زنی پروژه ورودی جنوبی شهرفلاورجان گفت: این میدان به عنوان مهم‌ترین ورودی و خروجی شهر فلاورجان در مسیر فلاورجان و شهر اصفهان از سمت اتوبان ذوب‌آهن و در جوار شاهراه ارتباطی استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر محمد زندآور ادامه داد: با حذف دیواره بتونی، احداثمیدان ورودی شهر به شعاع ۲۰ متر، احداثلاین کندرو اتوبان ذوب آهن، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری گلکاری و فضای سبز و روشنایی در این مکان ضمن آنکه شهر فلاورجان از این حالت استتار در بین دیواره‌های بتونی خارج می‌شود همچنین می‌توانیم مشکل ترافیک را در مهم‌ترین محور ورود و خروج شهر حل کنیم.

وی ضمن برشمردن ساماندهی ورودی و خروجی شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری فلاورجان گفت: شهر فلاورجان در مجاورت اتوبان ذوب‌آهن و در مسیر اصفهان به شهرکرد قرار دارد که یکی از شاهراه‌های استان و از جمله پر تردد‌ترین مسیر‌های منطقه است لیکن، این فرصت طلایی که برای توسعه و آبادانی شهر فلاورجان می‌توانست مورد بهره برداری قرار گیرد، تبدیل به یک تهدید بالقوه شده است زیرا این اتوبان از میان شهر فلاورجان گذشته و شهر را به دو نیمه جدا از یکدیگر تبدیل کرده است.

زند آور با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی فلاورجان و نزدیکی به اصفهان، تصریح کرد: با توجه به عدم وجود ورودی و خروجی‌های استاندارد و مشخص در مسیر اتوبان، شهر فلاورجان تا کنون نتوانسته است گام‌های خوبی جهت معرفی شهر به مسافران و جذب آن‌ها بردارد. لذا علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های فلاورجان، مواردی همچون قطع شدن شهرستان به خاطر عبور اتوبان ذوب‌آهن که می‌تواند تهدیدی برای این شهر باشد را هم به فرصت تبدیل کنیم.

شهردار فلاورجان با اشاره به اینکه فلاورجان دارای ۴ورودی اصلی است، تصریح کرد: این ۴ ورودی شهر نیاز به اصلاح دارد که طرح‌های اصلاح این ورودی‌های پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس با کلنگ زنی پروژه اصلاح ورودی جنوبی شهر فلاورجان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به عنوان پر تردد‌ترین محور ورودی و خروجی شهر فلاورجان به سمت اصفهان و شهرکرد و با قرار گرفتن در مسیر کمربندی جنوبی شهر و حجم بالای تردد خودرو‌های سبک و سنگین یکی از پر تردد‌ترین و حادثه خیز‌ترین ورودی‌های شهرستان فلاورجان امید است باعثتسریع در بار ترافیکی منطقه و اصلاح مسیر حادثه خیز قبلی و ایمنی در سفر‌های بین شهری شود.

شهردار فلاورجان در پایان گفت: امیدواریم با کارشناسی‌های انجام شده و با ساخت ورودی و خروجی جدید شهر فلاورجان بتوان در مسیر توسعه و پیشرفت گامهای خوبی برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز