خبرگزاری کار ایران

مدیر سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه شرکت فولاد مبارکه:

بهره برداری از سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی در فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۷۶

در راستای طرح ارتقای سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه و زیرساخت تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، پروژه‌ی سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی، طراحی و راه اندازی شد.

مدیر سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه شرکت فولاد مبارکه با اشاره به بهره برداری از سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی گفت: با توجه به گذشت بیش از ۲۰ سال از راه اندازی سیستم MIS در شرکت فولاد مبارکه و با عنایت به نیازهای جدید کاربران در زمینه‌ی فرآیندهای مرتبط و همچنین با توجه به پیشرفت‌های فناوری در زمینه های IT تصمیم بر این شد که کلیه‌ی سیستم‌های شرکت و زیر ساخت تکنولوژی آن ارتقا یابد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ اکبر گل بو اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه و زیرساخت تکنولوژی تعداد ۷۰ پروژه در ۱۰حوزه فرآیندی تعریف گردید که در حوزه تحقق محصول، پروژه‌ی سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی، طراحی و هم اکنون وارد مرحله استقرار شده است.

مدیر سیستمها و فناوری اطلاعات گفت: در مسیر راه‌اندازی سیستمها تمام پیش بینی‌ها انجام شده است که راه‌اندازی با کمترین مشکل مواجه گردد، اما قطعاً مشکلاتی بوجود خواهد آمد که امیدواریم با همدلی و همکاری تمامی همکاران بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

مدیر ناحیه آهن سازی افزود: سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت، جزء افتخارات و همچون فرزند فولاد مبارکه می باشد و هم اکنون که این فرزند وارد فاز جدیدی از حیات خود شده است؛ بایستی همگی حمایت های لازم را انجام دهیم تا در این فاز با مشکل مواجه نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز