خبرگزاری کار ایران

مدیر ارشد مهندسی کارخانه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد:

نقشه‌های مهندسی پروژه تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان تأیید شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۶۵

جلسه بررسی و تایید نهایی بخش اول مدارک و نقشه های مهندسی پروژه تولید ریل شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور تیم کامل مهندسی ریل شرکت کوتنر آلمان ۳۱از شهریور تا سوم مهر ماه برگزار شد.

پس از دو دهه تلاش جهت تولید محصول استراتژیک ریل مطابق استانداردهای بین المللی، با امضای قراردادی با شرکت آلمانی کوتنر جهت بازسازی کارگاه نورد ۶۵۰ گامی عملی و اساسی در جهت تحقق این آرزوی ملی برداشته شد. بنحوی که نه تنها در فاز اول پروژه، امکان تولید انواع ریل مطابق شرایط قرارداد فراهم می‌گردد بلکه در فاز دوم پروژه نیز تولید انواع مقاطع سنگین تیر آهن H تا سایز ۳۰ عملی می‌شود. بدین ترتیب ذوب‌آهن اصفهان با تولید محصولاتی انحصاری در کشور، ضمن ارتقاء جایگاه خود در صنعت فولاد، گامی عملی در راستای قطع حلقه وابستگی واردات این قبیل محصولات از خارج از کشور برخواهد داشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ مدیر ارشد مهندسی کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: در راستای تحقق هر چه سریعتر اهداف این پروژه ملی، بعد از امضای قرارداد، جلسه شروع پروژه(Kick - off Meeting) با پیمانکار خارجی برگزار و مطالعات جهت اقدامات اصلاحی در خط نورد(Fact finding) صورت گرفت ضمن اینکه پیمانکار بخش داخلی پروژه انتخاب و عملیات اجرایی با تحویل زمین پروژه به پیمانکار شروع شد.

مهدی نصر افزود: در فاصله زمانی ۳۱ شهریور تا سوم مهر ماه با محوریت مدیریت ارشد مهندسی کارخانه و با حضور تیم کامل مهندسی ریل شرکت کوتنر آلمان در ذوب آهن و با همکاری تنگاتنگ همکاران ذوب‌آهن، مرحله نهایی بخش اول مدارک و نقشه های مهندسی بررسی، تأیید و نهایی گردید.

وی اظهار داشت: روند پیشرفت این پروژه ملی همواره توسط مدیر عامل کارخانه با دقت و جدیت پیجویی و کنترل میشود و تاکنون مراحل این پروژه بدون تأخیر و طبق برنامه زمانی مصوب پیشرفت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز