خبرگزاری کار ایران

سوم تا ششم مهرماه سال جاری؛

نخستین نمایشگاه تخصصی خودروهای دیزلی کشور در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۷۴

نخستین نمایشگاه تخصصی خودروهای دیزلی کشور، سوم تا ششم مهرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برپا خواهد شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی خودروهای دیزلی کشور در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع میزبان مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های اصفهان، برندهای مطرح از قبیل سایپا دیزل، آمیکو، رنو، بهمن دیزل، سیباموتور، تیراژه دیزل، گروه صنعتی ماموت، ایران کاوه و آذهایتکس در این نمایشگاه حضور دارند.

در کنار این رخداد بزرگ هفتمین نمایشگاه اختصاصی - بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی و ریلی با حضور ۳۰ شرکت از استان‌های مرکزی، یزد، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و کرمان برگزار می‌شود.

در این دوره کارخانجات و نمایندگانی از شرکت‌های هیوندای، فتون، زوملاین، سان وارد، کوماتسو، اس دی ال جی، همیار ماشین، هیدرومک، تیراژه، دلتا راه، لیوگانگ و هپکو در فضایی بالغ بر شش هزارو ۵۰۰ مترمربع به ارایه آخرین محصولات خود می‌پردازند.

هپکو، لیوگانگ و سان وارد محصولات جدید خود را برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز