خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشور:

تولیدکنندگان داخلی با افزایش کیفیت محصولات ازقاچاق کالا به کشور جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۱۹

در سال‌های اخیر تلاش تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت محصولات افزایش چشمگیری یافته و این افتخاری برای کشور ماست.

رییس اتحادیه لوازم خانگی کشوردر با اشاره به تلاش تولیدکنندگان ایرانی گفت: طی سالهای اخیر همت تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت محصولات افزایش چشمگیری یافته و این افتخار کشور ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد طحان پور، در اولین همایش منطقه ای عاملین فروش محصولات تکنوگاز ادامه داد: با وجود اینکه ساخت برخی محصولات با مشارکت متخصصان خارجی و ایرانی انجام می گیرد، اما نقش مهندسان با دانش ایرانی، بسیار پررنگ و ویژه است و این سبب می شود که ما در آینده بسیار نزدیک بتوانیم مانند صنایع دیگر، در عرصه صادرات لوازم خانگی به جایگاه ارزنده ای دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به توانمندی گروه صنعتی انتخاب به عنوان یک تولیدکننده برتر محصولات لوازم خانگی در ایران اظهارداشت: تکنوگاز به عنوان یک محصول مشترک توانسته در بازار از استقبال عمومی خوبی برخوردار شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست اتحادیه، مبارزه با قاچاق کالا به داخل کشور است اظهارداشت: تعامل و مشارکت تولیدکننده داخلی با برندهای معتبر جهانی، موجب افزایش کیفیت محصولات و جلوگیری از قاچاق کالا می شود.

افتتاح سه فروشگاه و نمایشگاه جدید تکنوگاز در مشهد

در ادامه مقداد صالحی، مدیر گروه یاس به عنوان بزرگترین عرضه کنندگان محصولات تکنوگاز در خراسان ضمن ابراز خرسندی از فروش این محصولات گفت: تکنوگاز توانسته به عنوان یکی از پرمصرف ترین لوازم خانگی در بازارهای داخلی باشد.

وی ادامه داد: این شرکت هیچ گاه از عرضه محصولات با کیفیت پایین استقبال نمی کند و به همین دلیل، کیفیت بالا، طراحی زیبا و خدمات پس از فروش تکنوگاز سبب شده این برند از برندهای اصلی شرکت یاس باشد.

صالحی با بیان اینکه خریداران، کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب را از جمله شاخصه های اصلی خرید خود قرار می دهند تصریح کرد: استفاده از قطعات مرغوب و خطوط مونتاژ پیشرفته، ساخت محصولات با کیفیت تکنوگاز را رقم زده است که این امر با همفکری و همکاری متخصصان ایتالیایی و ایرانی محقق شده است.

وی ادامه داد: محصولات تکنوگاز در شرق کشور با استقبال خوب مصرف کنندگان و خریداران مواجه شده و اعتماد خوبی به این برند وجود دارد.

مدیر گروه یاس از راه اندازی نمایشگاه‌های جدید عرضه محصولات تکنوگاز در مشهد مقدس خبر داد و افزود: فروشگاه‌های تخصصی تکنوگاز می تواند در آشنایی بیشتر مردم با این محصولات با کیفیت موثر باشد و در این راستا در ماه‌های پیش رو نسبت به افتتاح سه نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات تکنوگاز در مشهد اقدام خواهیم کرد.

در این مراسم، به قید قرعه به چهار نماینده عرضه محصولات تکنوگاز در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی چهار دستگاه نمایشگر تلویزیونی و به چهار نماینده دیگر، چهار دستگاه جاروبرقی اهدا شد.

نوآوری و ارتقای کمی و کیفی محصولات، لازمه توسعه و پیشرفت است

مدیرعامل شرکت فروش تکنوگاز نیزاظهارداشت: تکنوگاز برندی بین المللی و دارای اصالتی ایتالیایی است که سابقه هفتاد ساله در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و از سال ۱۳۴۷ نخستین محصولات این شرکت وارد ایران شد.

سعید فتحی افزود: گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی لوازم خانگی در ایران در سال ۱۳۹۰ اقدام به خرید شرکت تکنوگاز ایتالیا کرد و از همان زمان تاکنون به عنوان صاحب شرکت و برند تکنوگاز محسوب می شود.

فتحی با اشاره به اجاق گاز به عنوان نخستین کالای تولیدی تکنوگاز، اضافه کرد: مردم سراسر جهان همواره از تکنوگاز به عنوان قدیمی ترین و با کیفیت ترین اجاق گازهای جهان یاد می کنند و بسیاری با خاطرات خوب خود از این برند، از آن به نیکی یاد می کنند و خوشبختانه این ذهنیت مثبت نسبت به این برند همچنان در افکار عمومی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت فروش تکنوگاز با بیان اینکه نوآوری و ارتقای کمی و کیفی محصولات، لازمه توسعه و پیشرفت است، گفت: دیدگاه مثبت مردم نسبت به تکنوگاز باعثشد از سال ۹۰ سبد کالایی آن را کامل کنیم و هم اکنون بیان می کنیم که سبد محصولی تکنوگاز کامل ترین سبد محصولی لوازم خانگی است.

وی با اشاره به انواع اجاق گاز، یخچال فریزر، مایکروفر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی انواع تلویزیون(LED، LCD، Smart، سینمای خانگی و۳D)، Blue ray CD, DVD Playerبه عنوان محصولات تکنوگاز، ادامه داد: تعدادی از برندهای اروپایی و امریکایی به تولید یک کالا و محصول اکتفا کرده اند، اما سبد کالایی تکنوگاز با در نظر گرفتن نظرات ارزشمند مشتریان، با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و به کارگیری جدیدترین خطوط تولیدی و با علم متخصص ترین کارشناسان، به صورت کامل و فراگیری در آمده است.

فتحی همچنین از اضافه شدن محصولات دیگر به سبد کالایی تکنوگاز خبر داد و ادامه داد: از دی ماه سال جاری کولرگازی نیز به سبد محصولات تکنوگاز اضافه می‌شود، همچنین به دلیل روند رو به رشد استفاده از لوازم خانگی توکار(Bult in) و رشد ۲۰۰درصدی خرید این نوع کالاها از سال ۸۹، برای عرضه این محصولات نیز برنامه ویژه ای داریم تا خریداران بتوانند از اجاق های صفحه ای، فرهای داخل کار، هود و سینک تکنوگاز بهره گیرند.

مدیرعامل شرکت فروش تکنوگاز به همکاری متخصصان ایتالیایی و مهندسان با دانش ایرانی در گروه صنعتی انتخاب اشاره کرد و افزود: استانداردهای جهانی شاخصهای نیست که بتوان به راحتی آنها را کسب کرد، اما کیفیت بالای محصولات تکنوگاز، دقت و وسواس در تمامی روند تولیدی این محصولات سبب شده است این برند همه استانداردها و گواهینامه های بین المللی را اخذ کرده و بتواند به عنوان برندی مورد اعتماد مردم در بازارهای جهانی لوازم خانگی حضور داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات پس از فروش به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان تصریح کرد: برندهایی که ضمن برخورداری از کیفیت بالا، در خدمات پس از فروش نیز پیشتاز هستند به خوبی در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

فتحی ادامه داد: سیاست ارائه بهترین خدمات پس از فروش در محصولات تکنوگاز به عنوان یک استراتژی اصلی به شمار می‌رود که در این راه، متخصص ترین مهندسان، همراه و همگام با گروه صنعتی انتخاب هستند.

مدیر عامل شرکت فروش تکنوگاز، ارایه طرح‌های مختلف عرضه محصولات را یکی از بهترین روش‌های فروش کالا دانست و افزود: برای مثال طرح یک تیرو دو نشان که از ابتدای تیرماه آغاز شده است، هدایایی را در قالب کارتهای هدیه ۲۰۰ و ۲۵۰ هزاز تومانی و جاروبرقی برای خریداران در نظر گرفته است و از خصوصیت این هدایا، اهدای همزمان با خرید محصول است.

وی طرح‌های فروش محصولات تکنوگاز را از جمله طرح‌های پویا و مورد استقبال مردم دانست و اضافه کرد: طرح‌های مختلف فروش لوازم خانگی تکنوگاز به صورت متداوم و متنوع وجود دارد و پس از اتمام یک طرح، طرح بعدی با ویژگی‌های متمایز و مطلوب آغاز می‌شود.

فتحی به افتتاح فروشگاه‌های جدید تکنوگاز در شهرهای مختلف اشاره کرد و افزود: شبکه فروش محصولات تکنوگاز در سراسر کشور گسترده‌تر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز