خبرگزاری کار ایران

در محور اردستان - نایین:

یک دستگاه اتوبوس مسافربری واژگون شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۰۵

واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین شهری در جاده نایین ۴۸ مصدوم بر جای گذاشت.

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده اردستان - نایین گفت: این حادثه در ۱۰ کیلومتری جاده اردستان به نایین رخ داده که بر اثر این حادثه ۴۸ نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غفور راستین اظهار داشت: پنج کد اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک واحد اتوبوس آمبولانس، یک واحد از هلال احمر و یک واحد هم از بیمارستان حشمتیه نایین به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون این حادثه کشته‌ای نداشته است، تصریح کرد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند که دو مصدوم این حادثه به دلیل شرایط بدی که داشتند از طریق امداد هوایی اصفهان از بیمارستان حشمتیه نایین به بیمارستان فوق تخصصی الزهراء(س) اصفهان منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲۵ نفر از سرنشینان این حادثه مرد و ۲۳ نفر زن بودند که کم‌ سن‌ترین فرد این حادثه یک کودک سه ساله و پیرترین آن یک فرد ۷۰ ساله بوده است.

راستین با اشاره به اینکه این اتوبوس از مسیر تهران به سمت یزد در حرکت بوده است، گفت: با توجه به لزوم امداد رسانی سریع به مصدومان نخستین اعزام امداد هوایی پس از راه‌اندازی اورژانس هوایی اصفهان برای این حادثه صورت گرفت.

وی در پایان اضافه کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از ارزیابی مصدومان و اقدامات اولیه درمانی مانند کنترل خونریزی، ثابت‌سازی اقدامات اولیه را انجام دادند و حتی یک اتوبوس آمبولانس از سه راه جندق به محل حادثه اعزام گردیدکه۱۰نفرازمصدومین راپس ازانتقال به بیمارستان حشمتیه جهت اقدامات درمانی اولیه وبه علت شدت جراحات آنان راسریعاًبه بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز