خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر اصفهان:

تشکیل کمیته‌های مختلف در امر پیشگیری و درمان اعتیاد ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۹۷

تشکیل دو کمیته مشارکت‌های مردمی و فرهنگی و پیشگیری و کار و صنعت در این شورا در کنار سایر کمیته های موجود، زمینه تلاش در امر مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را جدی تر خواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان در نشست خیرین خیریه حضرت امام حسن عسگری(ع) با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا گفت: تشکیل دو کمیته مشارکت های مردمی و فرهنگی و پیشگیری و کار و صنعت در این شورا در کنار سایر کمیته های موجود زمینه تلاش در امر مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را جدی تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مصطفی هادیزاده افزود: کمیته های حقوقی و قضایی، درمان، پیشگیری، مقابله - قبلاً در سطح استان فعال بوده که در حال حاضر نیز پس از تشکیل جلسات و بررسی نیازهابا دستور استاندار اصفهان کمیته های مختلف دیگری من جمله کمیته فرهنگی و پیشگیری، مشارکت های مردمی و حوزه کار و صنعت نیز دردستور کار قرار گرفت و تشکیل شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود معضل اعتیاد در کشور گفت: یکی از فرامین اصلی حضرت امام(ره) بعد از پایان جنگ موضوع برنامه‌ریزی و مقابله با مواد مخدرو اعتیاد بوده است که نیازاست همه در تمام سطوح وارد شوند.

هادیزاده ورود خیرین را در مقابله با معضل اعتیاد خوش بینانه توصیف کرد و افزود: حرکت خیرین در محله های مختلف شهر و کمک در انجام فعالیت های مختلف اشتغال، فرهنگی و مذهبی می تواند این معضل را کاهش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز