خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان:

خیرین با حرکت‌های فرهنگی در جامعه مانع از افزایش زندانیان شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۹۲

خیرین می‌توانند با بررسی آمارهای محله محوری در سطح شهر اصفهان، با انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی زمینه افزایش ورود افراد را به زندان‌ها کاهش دهند.

مدیر کل زندانهای استان اصفهان در بازدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و فرهنگی استاندار و جمع کثیری از خیرین اصفهان از خوابگاه‌های اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان گفت: خیرین می توانند با بررسی آمارهای محله محوری در سطح شهر اصفهان با انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی زمینه افزایش ورود افراد را به زندان ها کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری در این مراسم پس از بهره برداری و افتتاح مسجد حضرت امیر المومنین(ع) که به همت خیرین مسجد ساز اصفهان احداثشده، توجه به خانواده های مددجویان را از جمله حرکت‌های دارای ضرورت بیشتر عنوان کرد و اظهارداشت: خانواده های زندانیان نیز به نوعی زندانی محسوب شده اند.

وی گفت: زندانی در زندان براساس برنامه های ترتیب یافته از امکانات مورد نیاز اولیه من جمله اسکان و معیشت برخوردار شده اما برخی خانواده ها از این امرار معاش و حتی اسکان محروم و نیازمند کمک و مساعدت هستتد.

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه با اشاره به توصیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در خصوص ایجاد فضاهای مناسب و مورد نیاز در زمان انجام ملاقت اظهارداشت: پس از ابلاغ ایشان مبنی بر انجام خدمات مناسب به خانواده ها و حضور خیرین تلاش های خوبی در راستای احداثسالن های پیش ملاقات از محل اعتبارات کشوری و استانی انجام شده که بنا داریم در ادامه نیز از با کمک و مساعدت خیرین با ایجاد فضاهای سبز و پارک های معمولی زمینه انجام ملاقات راحت تر و مناسب تری مهیا شود.

امیری بیان داشت: افرادی که در اردوگاه ها و زندانها تحمل کیفر می‌کنند به عنوان منابع انسانی جامعه محسوب می شوند که به دلایل متفاوتی امروز دچار حبس و زندانها شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در زندانها و اردوگاه با برنامه های فرهنگی و مذهبی و ورزشی زمینه اصلاح و تربیت آنان انجام می‌گیرد اما در سطح جامعه نیاز است که تلاش های بیشتری صورت گیرد تا مانع ورود افرادی به زندانها باشیم.

وی در پایان از خیرین خواست تا در آینده نیز با کمک های خیرخاهانه خود زمینه کمک در بحثاشتغال، درمان، فعالیت های فرهنگی و مذهبی نیز گام های موثری بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز