خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان اعلام کرد:

۲۰ هزار اصفهانی در طرح ملی حفظ قرآن شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۳۷

مسابقات قرآنی با حضور ۱۳۰ هزار نفر در بخش اذان و مفاهیم تخصصی و حفظ و قرائت قرآن برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در رابطه با عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ۶ ماهه نخست سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: در اداره اوقاف و امور خیریه استان تفاهمات، توافقات و کارگروههایی بین میراث‌ فرهنگی، منابع طبیعی، بنیاد شهید، ورزش و جوانان، سازمان زندان‌ها ومرکز مدیریت حوزه علمیه تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی تصریح کرد: اداره اوقاف می‌کوشد که تحول اقتصادی در موقوفات و تحول نیروی انسانی در سازمان و هم‌چنین بحثفرهنگ امور قرآنی، اهل بیت(ص) و وقف را در جامعه ترویج و گسترش دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال بالای۵۶ هزار سند اجاره در بحثموقوفات تمدید و تنظیم شده و ۲۰ هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن ثبت‌نام کردند که مسابقات قرآنی به زودی با حضور ۱۳۰ هزار نفر در بخش اذان ومفاهیم تخصصی قرآن و حفظ و قرائت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در بخش فرهنگی طرح نشاط معنوی در ۶ ماهه نخست امسال با اعزام ۲۰۰ روحانی و مبلغ صورت گرفته و در دهه کرامت نیز از متولیان ۲۵ امام‌زاده تجلیل به‌عمل آمد و برای نخستین بار درسال ۹۳ ارزیابی و عملکرد خدام امام‌زادگان را داشتیم.

صادقی با بیان اینکه ارزیابی و عملکرد پرسنل اداره اوقاف صورت گرفت و نیروهای مستعد برای ارتقاء در اداره شناسائی شدند، خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در بخش اعتبارات، جذب اعتبارات خوبی را برای مساجد و اماکن متبرکه داشتیم که ۳ میلیارد تومان برای جامعة‌المهدی اصفهان جذب شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین مأموریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ۶ ماهه دوم امسال بیان کرد: تحول اقتصادی در بخش موقوفات، تحول نیروی انسانی در اداره کل اوقاف، سرمایه‌گذاری بر روی موقوفات مستعد برای سرمایه‌گذاری وسرمایه‌گذاری بر روی کلاس‌های طرح حفظ قرآن کریم از مهم‌ترین مأموریت این اداره در ۶ ماهه دوم امسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز