خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس:

برگزاری نخستین یادواره شهدای اصفهان در کوه صفه

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۷۳

تدوین ۳۰ کتب شهدا در سطح محلات شهر اصفهان به صورتی که مردم هر محله پیرامون یک شهید محله خود کتابی تنظیم و تدوین کنند، در هفته دفاع مقدس امسال در دستورکار معاونت فرهنگی سپاه اصفهان قرار گرفته است.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با اشاره به تدوین ۳۰ کتب شهدا در سطح محلات شهر اصفهان به صورتی که مردم هر محله پیرامون یک شهید محله خود کتابی تنظیم و تدوین کنند، گفت: این کار در راستای شناسایی هرچه بیشتر شهداء به مردم است همچنین تدوین کتب بیشتر برای شهداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بهرام محمدی، با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس ناحیه بسیج امام صادق(ع) برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرستان جنب مزار شهدای گمنام کوه صفه در هفته دفاع مقدس است ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال و با توجه به شرایط امروزبیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های بسیج فرهنگی است.

وی بیان داشت: در حال حاضر شهر اصفهان به پنج منطقه تقسیم‌بندی شده است که متناسب با شرایط و ضوابط پنج قرارگاه فرهنگی با حضور بسیجیان و نیروهای متخصص تشکیل و سازماندهی شده است. که عمده فعالیت این قرارگاه‌های فرهنگی بر محوریت عفاف و حجاب، تولیدات و محصولات فرهنگی، تشویق و ترغیب دختران و بانوان به حجاب بر‌تر و فعالیت در زمینه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به ویژه ماهواره‌ها است.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان تأکید کرد: اعزام بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در قالب طرح هجرت به مناطق محروم با هدف فضاسازی و زیباسازی مناطق محروم و ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز نخبه تحصیلی با عنوان آیه‌های تمدن و قرار گرفتن زیر پوشش حمایت‌های تحصیلی موسسه رزمندگان اسلام از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط ناحیه امام صادق(ع) اصفهان است.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بیان کرد: مسلح شدن تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت نمادین، اجرای تئا‌تر در موضوع آسیب‌های ماهواره در تالار فرشچیان، اجرای نمایش فیلم‌های جشنواره بین‌المللی مقاومت همچون «چ»، برگزاری بیش از ۴۸ مسابقه فرهنگی در رده‌های مختلف و طرح شهید دیالمه به منظور افزایش بصیرت بسیجیان از جمله برنامه‌های شاخص این ناحیه در هفته دفاع مقدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز