خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات گازرسانی در ۴۰ دفتر پیشخوان دولت

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۶۸

به منظور افزایش خدمات و رضایتمندی مشتریان ۴۰دفتر پیشخوان دولت در سطح شهر اصفهان خدمات گازرسانی را انجام می دهند.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت؛ این شرکت در راستای کاهش حجم مراجعات حضوری مشترکین به ادارات گازرسانی سطح شهر، صرفه جویی در وقت و هزینه ها برخی از خدمات خود را برون سپاری و به دفاتر پیشخوان واگذار کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید حسن موسوی افزود: در این طرح رسیدگی به درخواست اشتراک گاز، قطع جریان گاز به علت تخریب و نوسازی، صدور قبض المثنی، تغییر نام مشترک در قبض، وصل جریان گاز مشترکین بدهکار، درخواست افزایش ظرفیت کنتور(تجدید قرارداد)، درخواست نصب علمک گاز، درخواست توسعه شبکه گازرسانی، درخواست تغییر آدرس از طریق سیستم، درخواست چاپ صورتحسابهای مصارف، درخواست اعلام شماره کنتور، درخواست تعویض کنتورهای خراب و درخواست آزمایش صحت کنتور انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضرچهار اداره گاز رسانی در سطح شهر اصفهان به مشترکین خدمت رسانی می کنند که به ازای هر اداره ۱۰ دفتر پیشخوان برای انجام خدمات فوق هماهنگ شده است.

موسوی تصریح کرد: از خدمات یاد شده برای نخستین بار در کشور، فرآیند اشتراک پذیری به صورت کاملاً مکانیزه انجام می گیرد و از این پس متقاضیان می بایست جهت درخواست به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

فرآیند اشتراک پذیری با همکاری سازمان نظام مهندسی، دفاتر پیشخوان و شرکت گاز انجام می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز