خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

مساله اعتیاد، یک بیماری واگیردار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۴۲

باید با برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و مورد نیاز از افزایش اعتیاد به عنوان بزرگترین معضل اجتماعی کشور پیشگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در بازدید و نشست خیرین خیریه حضرت امام حسن عسگری(ع) در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان گفت: مساله اعتیاد یک بیماری واگیردار است که هر لحظه ممکن است دامنگیر افراد شود.

به گزارش ایلنا، رسول یاحی اظهار داشت: فردی که امروز بدلیل گرفتاری به مواد مخدر دچار زندان گردیده مشکلاتی از قبیل طمع و اقتصادی داشته و خانواده اش را نادیده گرفته و متاسفانه مشکلی را برای خود و جامعه و خانواده ایجاد و هموار کرده است.

جاشین رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان افزود: اعتیاد یک بحثسیاسی است و ارتباط با جرائم دیگری نیز داردکه سیستم جهانی را درگیر خود کرده است.

وی با اشاره به موضوع اعتیاد و عواقب آن تصریح کرد: اعتیاد یک بیماری واگیردار است که باید در هر زمان مراقبت کرد و با برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و مورد نیاز از بزرگترین معضل اجتماعی کشور پیشگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با ابراز خرسندی از حرکت خود جوش خیرین در تشکیل و ایجاد خیریه پیشگیری از اعتیاددر استان نیز اظهارداشت: باید در این خیریه اتاق فکر تشکیل شود و تمامی نیازها و مواردی که می تواند در پیشگیری از افزایش و بروز این معضل در بین سنین افراد جامعه گسترش یابد پیشگیری و اقدام موثری لحاظ شود.

وی در پایان توجه خیرین به خیریه و کمک و مساعدت در امر پیشگیری از اعتیاد را یک نوع حرکت انسان دوستانه برشمرد و خواستار رفع این معضل در برخی محله های پرآسیب شهر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز