خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهر جدید مجلسی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهر جدید مجلسی

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۹۶

هر چند ایجاد ساختمان‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و امنیتی بر عهده شرکت‌ عمران نیست اما به دلیل اینکه مردم در این شهر ساکن شده‌اند، خود را مکلف کرده‌ایم تا شرایطی ایجاد کنیم که مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی در آیین بهره‌برداری ازیک واحد آموزشی در شهر مجلسی از کلنگ‌زنی سه واحد آموزشی جدید در مسکن مهر این شهر طی مهرماه امسال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای ساخت شش هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید، ساخت دو واحد آموزشی از اسفندماه سال ۸۹ آغاز شد که یک واحد در بهمن‌ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده بود و یک واحد نیز در شهریورماه امسال تحویل وزارت آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا احمدی با اشاره به بهره‌برداری از مجتمع آموزشی تحصیلی شهدای هسته‌ای در سایت مسکن مهر شهر جدید مجلسی افزود: برای ساخت این دو باب مجتمع آموزشی ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت عمران شهر جدید مجلسی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: هر چند ایجاد ساختمان‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و امنیتی بر عهده شرکت‌ عمران نیست اما به دلیل اینکه مردم در این شهر ساکن شده‌اند، خود را مکلف کرده‌ایم تا شرایطی ایجاد کنیم که مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی؛ با اشاره به اینکه فقط ساخت اسکلت این دو باب واحد آموزشی بر عهده این شرکت بوده، تصریح کرد: به دلیل اینکه منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این دو واحد آموزشی در اختیار اداره‌کل نوسازی مدارس استان قرار نداشت، شرکت عمران نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام کرد و در اختیار مردم قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز