خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

کمبود اعتبار، بزرگترین مشکل در ساخت مدارس مسکن مهراست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۷۹

مسکن مهر شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر، زیر ۲۰ هزار نفر و شهرهای جدید نیازمند ۲۱۰ باب مدرسه هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان درآیین بهره‌برداری از یک واحد آموزشی در شهرجدید مجلسی با اشاره به اینکه مسکن مهر شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر، زیر ۲۰ هزار نفر و شهرهای جدید نیازمند ۲۱۰ باب مدرسه هستند، گفت: به دلیل مشکلات اعتباری و بودجه‌ای عملکرد مطلوبی را در ساخت این مدارس شاهد نبوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدحسین سجاد با اشاره به اینکه در مجموعه مسکن‌ مهر شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر تقریباً هیچ اقدامی برای ساخت مدرسه صورت نگرفته است، افزود: در سایت‌های مسکن مهر شهرهای جدید با همت شرکت‌های عمران کار ساخت ۱۷ مدرسه شروع شده که از این تعداد فقط دو مدرسه در شهر جدید مجلسی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی در شهرهای جدید به مرحله بحران رسیده است، ادامه داد: دولت تصمیم دارد تا نیمه سال آینده کار ساخت مسکن مهر را به پایان برساند، بنابراین در این زمینه مطالعات اولیه بررسی و تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت مدرسه در مسکن مهر آغاز شده و امیدواریم در لایحه بودجه ۹۴ ردیف اعتباری ویژه‌ای به این موضوع اختصاص یابد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان تصریح کرد: امیدواریم همانگونه که شرکت عمران شهر جدید مجلسی تاکنون در ساخت مدارس مسکن مهر این شهر تلاش‌های ویژه‌ای از خود نشان داده، در آینده نیز در این مسیر پیش‌قدم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز