خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در بازید از فولاد مبارکه:

قدامات زیست محیطی فولاد مبارکه، برای کنترل آلودگی‌های هوا مورد تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۸۸

اقدامات زیست محیطی فولاد مبارکه به‌ویژه در بخش کنترل آلودگی‌های هوا و تصفیه و باز چرخانی مجدد آب در سیستم قابل تقدیر است؛ آنچه مسلم است که حمایت از تولید ملی، راهکار سازنده‌ای است که می‌تواند در شرایط تحریم، رونق اقتصادی به بار آورد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: با توجه به بازدیدی که از فولاد مبارکه داشتیم خوشبختانه مشاهده کردیم این شرکت در شرایط رکود اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت‌های اقتصادی خود را در راستای رشد تولید ملی دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سالک، یکی از اهداف بازدید خود را بررسی صحت و سقم جوسازی‌های صورت گرفته برعلیه فولاد مبارکه در خصوص آلودگی‌های زیست محیطی این شرکت دانست و تصریح کرد: اقدامات زیست محیطی فولاد مبارکه بویژه در بخش کنترل آلودگی‌های هوا و تصفیه و باز چرخانی مجدد آب در سیستم قابل تقدیر است کما اینکه در خط تولید ورق گالوانیزه و رنگی این شرکت هر بازدید کننده‌ای بدون ماسک می‌تواند به خوبی از ابتدا تا انتهای خطوط تولید را مورد بازدید قرار دهد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که حمایت از تولید ملی، راهکار سازنده‌ای است که می‌تواند در شرایط تحریم، رونق اقتصادی به بار آورد.

وی بیان داشت: از آنجایی که تولیدات فولاد مبارکه بر مبنای درخواست و سفارش مشتری چه درداخل کشور و چه در خارج از کشور انجام می‌شود در جائیکه عملکرد یک بنگاه اقتصادی بدین گونه است، لزوم حمایت هر چه بیشتر از تولید بیش از پیش ضرورت می‌یابد.

سالک، با اشاره به این مطلب که اگر در این شرایط تحریم، موانع تولید که‌‌ همان محدودیتهای انرژی از جمله آب و برق و گاز می‌باشند، برای صنایع برطرف شود، قطعاً ما شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت و تولید خواهیم بود اظهار داشت: باید در نظر داشته باشیم که خسارات ناشی از توقف خطوط تولید در صنایع پائین دستی گاهاً جبران ناپذیر است.

وی گفت: کارکنان فولاد مبارکه با تلاش بیشتر خود و حمایت مسئولین بتوانند نیاز روز افزون صنایع پایین دستی به محصولات و ورق‌های فولادی را تأمین کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید پس از اینکه اقدامات زیست محیطی فولاد مبارکه را در محل تصفیه خانه‌های پساب از نزدیک مورد بازدید قرار داد به معراج الشهدای فولاد مبارکه رفت و به مقام شامخ شهدای گمنام به خاک سپرده شده در این شرکت، ادای احترام کرد و پس از آن در جمع نمازگزاران فولاد مبارکه، ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس، یادآور شد: ایام دفاع مقدس همواره با خاطرات شهیدانی همراه است که گران‌بها‌ترین گوهر وجودی خویش را بر کف اخلاص گرفتند و از کشور و ناموس مردم دفاع کردند بنابر این ما نیز وظیفه داریم از این امانت به خوبی پاسداری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز