خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون استان اصفهان:

هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان، سقف تسهیلات مشاغل خانگی دراستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۹۷

از سال گذشته تا کنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سقف تسهیلات مشاغل خانگی در استان اصفهان بوده است که نزدیک به ۸۸ درصد این تسهیلات از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در کار گروه اشتغال استان بابیان اینکه سقف تسهیلات مشاغل خانگی این استان از سال گذشته تا کنون هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان بوده افزود: نزدیک به ۸۸ درصد این تسهیلات از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری با بیان اینکه بانک‌های صادرات و ملت استان در ارائه تسهیلات کوتاهی کرده‌اند، گفت: سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان بالغ بر ۱،۶میلیارد تومان بوده که تاکنون ۸۷ درصد این مبلغ از سوی بانک‌ها پرداخت شده است و در این رابطه سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیز بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

وی سقف تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه پشتیبان مشاغل خانکی از ابتدای سالجاری تا ۳۱ مرداد را یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: عملکرد این صندوق در ارائه این تسهیلات خوب بوده است.

قادری خواستار ارائه گزارش از سوی رییس صندوق مهر امام رضا(ع) استان در خصوص تسهیلات مربوط به برند و خوشه‌های کسب و کار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز