خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شاهین‌شهر تاکید کرد:

توجه بیشتر بخش‌های خدماتی به رفاه شهروندان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۷۹

پیگیری و تسریع در امور مورد نیاز پایانه مورد توجه مدیران شهری قرار دارد.

رییس شورای شهر شاهین شهر در بازدید از بخش‌های مختلف پایانه این شهر گفت: نحوه خدمات رسانی به شهروندان و مسافران باید در این پایانه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پیمان شکر‌زاده بر توجه بیشتر بخش‌های خدماتی به تأمین رفاه شهروندان تأکید کرد و افزود: پایانه مسافربری یکی از مراکز مهم خدماتی در سطح شهر است که علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان نیاز شهرهای مجاور را نیز تأمین می‌کند.

شکر‌زاده از فعالیت‌های صورت گرفته در پایانه قدردانی کرد و اظهار داشت: پیگیری و تسریع در امور مورد نیاز پایانه مورد توجه مدیران شهری قرار دارد.

همچنین شهردار شاهین شهر گفت: در طول یک سال گذشته همکاری و هدایت شورای اسلامی شهر تأثیر خوبی بر توسعه برنامه‌های شهرداری داشت و توانستیم در سایه کمک به یکدیگر به اهداف طراحی شده برسیم، همچنان که امیدواریم در سال دوم از فعالیت شورای اسلامی شهر دورهٔ چهارم ارتقاء سطح این همکاری‌ها، زمینه بیشتری برای احیای ارزش‌های شاهین شهر فراهم شود.

علی اصغرذاکری، در عین حال آمادگی کامل خود را برای اعمال نظرات کار‌شناسی و تخصصی شورای اسلامی شهر را ابراز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز