خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

ایجاد رشته‌های مدیریت و کارآفرینی در دستور کار دانشگاه های پیام نور

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۵۴

سیاست دانشگاه پیام نور این است که با استفاده بهینه از کلیه فضا و امکانات و با ایجاد رشته‌های جدید، مدیریت و کار آفرینی و حمایت از کارآفرینان در جهت جذب دانشجو تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: بر مدیران اجرایی دستگاه‌ها لازم است تا با همدلی و وحدت رویه در مسیر سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرامین مقام رهبری هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی یوسفی ضمن بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، در دیدار با امام جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه برهمه ما واجب است تا با استفاده بهینه از کلیه فضا و امکانات و با ایجاد رشته‌های جدید، مدیریت و کار آفرینی و حمایت از کارآفرینان در جهت جذب دانشجو تلاش کنیم، افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در زمینه‌های مختلف بالاخص در زمینه علمی و پژوهشی فعال است.

وی بیان داشت: می‌توانیم از مجموعه سالن‌های دانشگاهی جهت برگزاری همایش‌ها و همایش‌های مختلف ادارات دیگر در سطح شهرستان استفاده بهینه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با تأکید بر ایجاد رشته‌های جدید و مدیریت و کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان، همکاری بیشتر مسئولین شهرستان در جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی مانند سردر وروردی دانشگاه را خواستار شد.

وی تاکید کرد: خوانسار سابقه ۷۰۰ ساله در حوزه علمیه و پرورش علما دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: درکلیه محله‌ها‌ی این شهر، از قدیم مکتب خانه وجود داشت و حتی افراد بی‌سواد با قرآن و مسائل دینی به خوبی آشنایی داشتند و با توجه به اینکه بخش اعظم دانشگا‌ها را اساتید حوزه تشکیل می‌دهند، خواستار وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه شد.

یوسفی ادامه داد: بر مدیران اجرایی دستگاه‌ها لازم است تا با همدلی و وحدت رویه در مسیر سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرامین مقام معظم رهبری هماهنگ باشند.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان اصفهان بیان داشت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، یکی از مراکز عملی خوب در غرب استان است از آمادگی لازم جهت ارتقاء در زمینه‌های مختلف عمرانی، علمی، پژوهشکده و غیره برخورداراست.

حجت الاسلام والمسلمین خواجه کریمی، امام جمعه شهرستان خوانسار، نیز بر ضرورت پیگیری بحثایجاد پژوهشکده در دانشگاه پیام نور خوانسار تأکید و اظهار داشت: پژوهشکده طرحی است که برای کلیه مباحثعلمی و پیشرفت شهرستان بسیار حائز اهمیت و از مباحثاساسی زیرساخت‌های توسعه شهرستان محسوب می‌شود.

وی همچنین خواستار توسعه سطح علمی دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در مقطع کار‌شناسی ارشد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز