خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۳۶

سامانه هوشمند مدیریت الکترونیک و پرتال‌های استانی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه پیام نور در اصفهان آغاز به کار کرد.

رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: سامانه هوشمند الکترونیکی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور و پرتال‌های استانی با هدف ساماندهی مدیریت و به اشتراک گذاری تجربیات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در دانشگاه پیام نور استان اصفهان شروع بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید مجتبی فیاضی با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند الکترونیکی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه پیام نور و پرتال‌های استانی افزود: این سامانه با هدف ساماندهی مدیریت و به اشتراک گذاری تجربیات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی طی مراسمی با حضور رئیس، معاونین دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مسئولین فرهنگی و دانشجویان عضو باشگاه آزاد اندیشی مراکز و واحدهای استان در شهریورماه در دانشگاه پیام نور استان اصفهان شروع بکار کرد.

وی ادامه داد: مدیریت کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور که از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی دانشگاه به دانشگاه پیام نور استان اصفهان واگذار شده در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ با برگزاری نشست تخصصی مدیران فرهنگی و دبیران هم اندیشی و کارگاه مدیریت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با حضور مدیران فرهنگی و دانشجویان عضو باشگاه آزاد اندیشی ۳۱ استان در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان داشت: همزمان با آغاز به‌ کار سامانه و پرتال‌های استانی، کارگاه‌های استانی آموزش کرسی‌های آزاد اندیشی، در استان اصفهان آغاز شد.

فیاضی اظهار داشت: در این کارگاه ۵۰ نفر از مسئولین فرهنگی و دانشجویان مراکز و واحدهای استان اصفهان شرکت کردند که با هماهنگی امور فرهنگی پیام نور استان اصفهان و اعزام اساتید، این کارگاه در کلیه استان‌ها طی ماه‌های آینده برگزار خواهد شد و در این کارگاه، مسئولین فرهنگی و دانشجویان فعال در عرصه کرسی‌های آزاد اندیشی مراکز و واحد‌ها شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگی – اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: دانشجویان و اعضاء هیات علمی می‌توانند به سامانه کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور به آدرس HTTP: / / KORSIPNU. COM مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز