خبرگزاری کار ایران

فرماندار فلاورجان درمراسم تقدیر از ۱۰تعاونی بر‌تر تاکید کرد:

باید اقتصاد دانش‌بنیان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در فلاورجان پیاده شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۱۲

با رشد و شکوفایی تعاونی‌ها می‌توان تحولات خوبی را در اقتصاد کشور ایجاد کرد به همین سبب باید زمینه را برای حضور و فعالیت بیشتر بخش خصوصی و تعاونی در کشور فراهم کنیم.

فرماندار فلاورجان در مراسم تجلیل از۱۰ تعاونی بر‌تر این شهرستان اظهار داشت: بخش دولتی، خصوصی و تعاونی در اقتصاد ایران در حال فعالیت است که در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ باید حضور بخش دولتی در اقتصاد کشور کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اصغر هدایت با کمرنگ دانستن نقش بخش خصوصی و تعاونی در اقتصاد کشور، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در شهرستان فلاورجان پیاده شود.

وی با اشاره به اینکه با رشد و شکوفایی تعاونی‌ها می‌توان تحولات خوبی در اقتصاد کشور ایجاد کرد، افزود: باید زمینه را برای حضور و فعالیت بیشتر بخش خصوصی و تعاونی در کشور فراهم نماییم.

فرماندار فلاورجان نقش تعاونی‌ها را در اقتصاد کشور کمرنگ‌تر از بخش خصوصی دانست و خواستار بررسی و برطرف کردن علل آن شد.

وی نقش تعاونی‌ها را در راستای تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مؤثر دانست و بیان داشت: با رشد و شکوفایی تعاونی‌ها می‌توان تحولات عظیمی در اقتصاد کشور ایجاد کرد.

مدیر ارشد شهرستان با اشاره به سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد دانش محور باید متناسب با ظرفیت‌ها و استعدادهای خودی و بومی سازی علم و تکنولوژی در شهرستان فلاورجان اجرا شود.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان نیزدر مراسم تقدیراز۱۰ تعاونی بر‌تر در شهرستان فلاورجان گفت: اعمال نشدن تخفیف ۲۵ درصدی مالیاتی شرکت‌های تعاونی، به نتیجه نرسیدن مصوبات کارگروه اشتغال شهرستان، عدم جذب کافی اعتبارات در بخش تعاون، حضور دست فروشان بخش پوشاک و ایجاد مشکل برای تولیدکنندگان پوشاک شهرستان از جمله مشکلات تعاونی‌های شهرستان فلاورجان است.

وی اظهار داشت: تعاونی‌های پوشاک نگار قهدریجان، کاریابی کاردان فلاورجان، تعاونی مصرف تهیه مواد پیربکران، فرش دستباف گل بوته، فرش دستباف قهدریجان، تعاونی مصرف فرهنگیان فلاورجان، تعاونی مسکن فرهنگیان فلاورجان، در و پنجره‌سازان فلاورجان، دهیاری‌های نصر پیربکران و مینی بوس‌رانی فلاورجان اسامی ۱۰ تعاونی تقدیرشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز