خبرگزاری کار ایران

از ۱۶ تا ۲۲ شهریورماه:

هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد با چهار محوردر اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۹۶

تور گردشگری تخت فولاد در هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد در اصفهان برگزار می‌شود که شهروندان با کالسکه و به صورت رایگان از این مکان بازدید می‌کنند.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: امسال طرحی با نام هفته فرهنگی، مذهبی و گردشگری تخت فولاد برای اولین بارارائه شد که از ۱۶ تا ۲۲ شهریورماه ویژه برنامه هایی در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد از ساعت ۱۸ الی ۲۳ شب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور، با بیان اینکه ویژه برنامه های این هفته در ۴ بخش برگزار می شود اظهار داشت: در این هفته نمایشگاه صنایع دستی به صورت کارگاهی در مجموعه تخت فولاد برگزار می‌شود که اساتید بزرگ صنایع دستی در این قسمت حضور خواهند داشت.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اظهار داشت: در کنار این نمایشگاه، ۴ فروشگاه لوازم التحریر را نیز خواهیم داشت به صورتی که لوازم و التحریر با طرح های اسلامی در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از لوازم التحریر با طرح های اسلامی به جای استفاده از لوازم التحریر با طرح های غربی به شهروندان عرضه می شود.

حجت الاسلام مهروی پور بیان داشت: انواع نرم افزارها در این نمایشگاه عرضه می شود همچنین فروشگاه کتاب از دیگر بخش های نمایشگاه است که انتشارات شهرداری و انتشارات مذهبی در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی افزود: عکسخانه یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه است که از تمام میهمانان در این قسمت عکس یادگاری گرفته می شود و بلافاصله عکس ها در اختیار آن ها قرار داده می شود.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد ادامه داد: برگزاری جشن ویژه از دیگر بخش های این هفته فرهنگی است که هر شب به مدت دو ساعت برگزار می شود به طوری که قبل از برنامه کارت های قرعه کشی در اختیار شهروندان قرار داده می شود و در انتهای برنامه به عید قرعه به برندگان جوایزی همچون سفر به کربلا و مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر اهدا می شود.

حجت الاسلام مهروی پور اظهار داشت: بخش کودک و انجام بازی های فکری و… از بخش های جنبی این هفته فرهنگی است که در باغ طوبی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین تور گردشگری تخت فولاد را در این ایام خواهیم داشت که در این قسمت شهروندان با کالسکه و به صورت رایگان تخت فولاد را دور می زنند همچنین نمایش فیلم های مستند معرفی مشاهیر تخت فولاد از دیگر بخش های در نظر گرفته شده برای هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد است.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده از ۱۶ تا ۲۲ شهریور ماه برنامه های پیش بینی شده برای این هفته فرهنگی به همراه میهمانان ویژه این مراسم ها هر شب از طریق برنامه صدای شهر اعلام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز