خبرگزاری کار ایران

شهردار فولاد شهر خبر داد:

شش پروژه عمرانی در فولادشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۴۴

در دهه کرامت و با حضور مسئولان استانی و شهرستان لنجان و فولادشهر، شش طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر حدود ۴۵ میلیارد ریال در فولاد شهر اصفهان افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهردار فولاد شهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در این شهر، بوستان کاج(محله سی ۱) با اعتبار اولیه ۶ میلیارد ریال به مساحت ۳ هکتار بوستان و محوطه سازی با هدف ایجاد محیطی برای نشاط شهروندان است گفت: عملیات اجرایی شدن این پروژه(بوستان کاج) ۴ ماه پیش آغاز شد و در حال حاظر آماده بهره برداری در جهت رفاه حال شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری، با اشاره به پروژه بوستان مادر(باغ بانوان) افزود: پیمانکار این طرح آماده و عملیات دیوارکشی آن هم آغاز شده است.

وی پیست دوچرخه سواری، زمین فوتسال، بسکتبال، بولینگ، دو سالن اجتماعات و همچنین دریاچه را از جمله خدمات در نظر گرفته شده در این مجموعه تفریحی، فرهنگی و ورزشی برشمرد و بیان داشت: در تلاش هستیم تا این پروژه سال آینده در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: در کنار این بوستان، ۱۲ هکتار پارک نیز در نظر گرفته شده و ظرف یک سال آینده به بهربرداری خواهد رسید.

شهردار فولاد شهر ادامه داد: زورخانه پوریای ولی در(محله استاد شهریار –ب ۸) به مساحت ۳۵۰ متر مربع که در اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اصلاح هندسی میدان وحدت با حجم عملیات حدود ۴ هکتار، میدان دانشجو(بلوار معلم اول ورودی محله استاد شهریار – ب۸) به مساحت ۲ هکتار و میدان جانبازان(تقاطع بلوار ولیعصر – بصیرت) با حجم عملیات ۳ هکتار در جهت بهبود عبور و مرور شهری و جلوگیری از تصادفات از دیگر طرح‌های است که پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرای احداثآن‌ها آغاز شده است.

وی در پایان اشاره‌ای به ۸۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سطح شهر داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز