خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

حج، مظهر عزت و اتحاد امت اسلام است

کد خبر : ۲۰۰۶۵۹

عزتی که ایران در دنیا پیدا کرده به واسطه حمایت از مظلومان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار با مدیران حج استان بر خلوص نیت در اعمال حج تاکید کرد و گفت: به فرموده پیامبر عظیم الشان(ص)، اعمال انسان به نیت اوست، لذا تلاش کنید سختی حج را با ریا از بین نبرید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در بیان اهمیت زیارت خانه خدا اظهار کرد: در اکثر دعاهای ماه رمضان که از ائمه معصومین(ع) نقل شده است، ایشان از خدا درخواست توفیق زیارت خانه خدا را می‌کنند.

وی تصریح کرد: شما باید برای اینکه توفیق حضور مکرر در حج را دارید خدا را شکر کنید و قطعا خداوند به واسطه محسناتی که در وجود شما بوده این توفیق را شامل حالتان کرده است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: نیت آن چیزی است که انسان را برای انجام کاری حرکت می‌دهد و با آن چیزی که شما به زبان می‌آورید فرق دارد، لذا سعی کنید همه کارهایی را که انجام می‌دهید خالص برای خدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به کارگزاران امور حج استان اصفهان افزود: هر چند به عنوان مسوول کاروان به حج می‌روید اما باید نیت شما انجام اعمال حج و سپس خدمت به زوار خانه خدا باشد.

امام جمعه اصفهان بر توجه ویژه مسوولان کاروان‌ها به تلاوت قرآن کریم در این ایام تاکید کرد و اذعان داشت: یکی از برکات ویژه این ایام ختم قرآن کریم در طول سفر است که باید مدیران و روحانیان کاروان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد پیروزی و مقاومت مردم غزه را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: با اینکه مردم مظلوم غزه بیش از دو هزار شهید و ۱۱ هزار مجروح دادند، با مقاومت خود به پیروزی رسیدند زیرا دشمن به هدف خود نرسید.

وی ۵۱ روز تحمل مردم مسلمان غزه را باعثعزت آن‌ها خواند و افزود: عزتی که ایران در دنیا پیدا کرده به واسطه حمایت از مظلومان جهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز