خبرگزاری کار ایران

درنشست آموزشگاه‌های آزاد شهرستان زرین شهر مطرح شد:

نگاه مدیران آموزشگاه‌های آزاد، باید فرا جغرافیایی باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۰۲

مدیران آموزشگاه‌های آزاد در برنامه‌ریزی آموزشی باید نگاه فرا جغرافیایی داشته باشند و با انعقاد تفاهم نامه و قرارداد آموزشی، ارائه آموزش‌های را به خارج از محیط آموزشگاه گسترش دهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان درجلسه هم اندیشی آموزشگاه‌های آزاد شهرستان زرین شهر با اشاره به اجرای اصل ۴۴ و واگذاری امور به بخش غیردولتی گفت: با هدف ارتقاء و اقتصادی نمودن ظرفیت‌های آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در سال ۱۳۹۳ بخشی از برنامه‌های مهارتی استان اصفهان در اهمیت به بخش خصوصی تنظیم گردیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی ضمن تشریح موقعیت استان و مزیت‌های این شهرستان گفت: در سال جدید سعی شده با نگاه آمایش سرزمینی و شناخت کلی از ظرفیت‌های اقتصادی و شغلی استان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات بدلیل سرمایه بر و پر هزینه بودن آموزش‌های فنی مورد نیاز صنعت بخش دولتی پویا‌تر و آموزش‌های با جنس خدمات که آموزشگاه‌های آزاد توان اجرا آن را دارند از ظرفیت‌های دولتی تعدیل و واگذار گردد.

جلالی تاکید کرد: ‌ مدیران آموزشگاه‌های آزاد در برنامه ریزی آموزشی باید نگاه فرا جغرافیایی داشته باشند و با انعقاد تفاهم نامه و قرارداد آموزشی، ارائه آموزش‌های را به خارج از محیط آموزشگاه گسترش دهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با تاکید بر اینکه آموزشگاه‌های آزاد با تمامی ظرفیت، علاقه، تعهد و توان خود در عرصه آموزشی حاضر شده‌اند، اشتغال بیش از ۵۰۰۰ نفر را در این بخش مهم برشمرد و ضرورت تثبیت و ایجاد ظرفیت‌های شغلی را در این مهم ضروری دانست.

در راستای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت و در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﻛﺘﺮ ﻧﻮﺑﺨﺖ، ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭ، اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭ، ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﻓﻘﻴﻪ اﺳﺘﺎﻥ، ﺟﻤﻌﻲ اﺯ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺠﻠﺲ و مسئوﻟﻴﻦ اﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎ اﻫﺪاﻱ ﻟﻮﺡ ﺑﻪ ابوطالب جلالی، ﻣﺪﻳﺮ ﻛﻞ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻓﻨﻲ و ﺣﺮﻓﻪ اﻱ اﺳﺘﺎﻥ اﺻﻔﻬﺎﻥ اﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ اﻳﻦ اﺩاﺭﻩ ﻛﻞ ﺗﻘﺪﻳﺮ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز