خبرگزاری کار ایران

کسب عنوان نخست المپیاد بین المللی آمار توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۶۳

در نخستین المپیاد بین المللی آمار ایران، تیم های جمهوری اسلامی ایران، هند و روسیه از نظر امتیازی اول تا سوم شدند.

دو دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب تیم پنج نفره آمار ایران، ضمن کسب مقام دوم وسوم و دریافت مدال طلای اولین المپیاد بین المللی آمارایران، عنوان نخست تیمی این المپیاد را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این رقابت‌ها، امیرعباس مفیدیان و مریم ثابت راسخ از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان پس از دانشجوی روسی عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص داده و به لحاظ امتیازی در زمره دریافت کنندگان مدال طلا قرار گرفتند.

همچنین کاظم قربان‌زاده، سعید صفرویسی و مصطفی حسینی دیگر دانشجویان ایرانی بودند که به ترتیب مدال‌های نقره و برنز این رقابت علمی را به دست آوردند.

در نخستین المپیاد بین المللی آمار ایران؛ تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، هند و روسیه از نظر امتیازی اول تا سوم شدند.

المپیاد بین المللی آمار پس از دو المپیاد ریاضی و شیمی، سومین المپیادی است که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در زمره المپیادهای بین المللی ایران قرار گرفته است و نخستین دوره آن روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد سال جاری با حضور ۵۵ دانشجوی نخبه ایرانی و خارجی در شیراز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز