خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تعاون در اصفهان صورت می‌گیرد:

برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۵۸

به مناسبت هفته تعاون، ۹۶ طرح تعاونی با اعتباری بالغ ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

مدیریت امور تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در خصوص برنامه‌های هفته تعاون در استان اظهارداشت: با توجه به اینکه هفته تعاون از ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه است؛ برنامه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز ۱۱ شهریورماه با دیدار تعاونگران با آیت‌ا… سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام‌جمعه اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا تیغ‌ساز، افزود: از برنامه‌های دیگر این سازمان برگزاری مراسم هفته تعاون در شهرستان‌ها در روزهای ۱۳،۱۶ و ۱۸ شهریورماه و همچنین نهمین جشنواره کشوری تعاونی‌های بر‌تر در تهران است که در هفته تعاون برگزار می‌شود و در آن از تعاونی‌های بر‌تر استان اصفهان نیز تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه هفته تعاون تقدیر از ۳۸ تعاونی بر‌تر استان و افتتاح ۹۶ طرح تعاونی به‌ صورت متمرکز است که ۱۷ شهریورماه با حضور مقامات وزارتخانه‌ای برگزار می‌شود.

وی در خصوص اعتبارات مربوط به طرح‌های تعاونی نیز گفت: اعتبارات لازم برای ۹۶ طرح تعاونی برابر با ۲ هزار میلیارد و ۹۱۴ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال بوده که ۶۵ درصد آن از آورده‌های اعضا و مابقی تسهیلات بانکی است.

تیغ‌ساز اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی در گرایش‌های مختلف از جمله مسکن، خدماتی، صنعتی و کشاورزی هستند و پروژه شاخص آن افتتاح ۴ هزار و ۳۷۲ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و… است.

وی افزود: تعداد اعضای این ۹۶ طرح تعاونی که در هفته تعاون افتتاح می‌شود برابر با ۵ هزار و ۴۱۹ نفر و فرصت شغلی ایجاد شده نیز برابر با ۸ هزار و ۷۷ نفر است.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از برگزاری دو برنامه ورزشی ویژه کارگران در هفته تعاون خبر داد و ادامه داد: مسابقات تنیس درروزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه ویژه کارگران برگزار خواهد شد؛ همچنین المپیاد ورزشی ویژه کارکنان بانک توسعه تعاون در استان اصفهان به‌ صورت کشوری برپا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز