خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان:

میراثفرهنگی ناملموس در نقاشی کودکان جهان به تصویر کشیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۲۸

اولین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان با موضوع میراثفرهنگی ناملموس و ویژه کودکان هفت تا ۱۴ سال در اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان و رییس کمیته جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس گفت: نمایشگاه نقاشی کودکان همزمان با برگزاری اجلاس و جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر میزبان آثار نقاشی کودکان ایران و جهان با موضوع میراثفرهنگی معنوی و ناملموس خواهد بود.

وی تصریح کرد: جشن‌ها و مناسک آیینی، بازی‌ها و ورزش‌های بومی و محلی، نمایش و تئا‌تر، موسیقی سنتی و بومی، افسانه‌ها، قصه‌ها و لالایی‌ها، هنر‌ها و صنایع سنتی و مشاغل سنتی مرتبط با محیط زیست و طبیعت از موضوعات نقاشی کودکان در این جشنواره است.

رییس کمیته جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۶ مهرماه به مدت پنج روز دایر است بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار نقاشی به دبیرخانه جشنواره ۲۱ شهریور امسال تعیین شده است.

بقایی ادامه داد: این مسابقه و نمایشگاه به منظور آشناسازی کودکان با میراثفرهنگی ناملموس به عنوان گنجینه ارزشمند بشری و نقش آن در نزدیک کردن جوامع به یکدیگر و پی ریزی صلح مبتنی بر تفاهم و درک مشترک برگزار می‌شود.

وی افزود: این اولین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان با موضوع میراثفرهنگی ناملموس و ویژه کودکان هفت تا ۱۴ سال است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان یادآور شد: برنامه‌های جشنواره بین المللی ICCN در راستای پاسداری از میراثفرهنگی ناملموس جهان اجرا می‌شود.

شهر اصفهان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه امسال میزبان اجلاس و جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس با محوریت شهرداری اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز