خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد:

شرکت ذغال سنگ البرز شرقی به ذوب آهن اصفهان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۰۶

شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره به ذوب آهن اصفهان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در نشست مسوولان ذوب آهن اصفهان و شرکت البرز شرقی با اشاره به اینکه تولیدات شرکت ذوب آهن در کک سازی ذوب آهن اصفهان استفاده می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ اردشیر سعد محمدی اظهار داشت: شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی فعالیت اکتشافی خود را از سال ۱۳۴۹ آغاز و از سال ۱۳۵۱ به موازات ادامه فعالیت اکتشافی به طور رسمی شروع به بهره برداری کرد.

وی افزود: حوزه فعالیت آن در شرق سلسله جبال البرز(از شمال شهرستان دامغان در استان سمنان تا جنوب شهرستان مینودشت واقع در استان گلستان) به طول ۲۲۰ کیلومتر گسترش دارد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در این باره گفت: افزایش تولید در شرکت البرز شرقی ضرورت دارد.

سعد محمدی افزود: این شرکت به لحاظ اشتغال زایی و گردش مالی در جامعه اطراف دارای اهمیت بسیاری است بنابراین مسوولیت مدیران این شرکت سنگین است.

وی ادامه داد: افزایش تولید مستلزم رویکرد جدید مدیریت است که باید از نیروهای شایسته وجوان بهره بگیرد و با پرورش نیروی انسانی، آینده نگری نیز داشته باشد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان همچنین خواستار اجرای سیاست های یکسان در بخش ذغال کشور شد تا این بخش بیش از گذشته توسعه یابد و پاسخگوی نیاز های کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز