خبرگزاری کار ایران

در زندان‌های استان اصفهان؛

از عید فطر تاکنون بیش از ۲۶۹۰زندانی مشمول عفو شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۸۳

اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی استان با اعطاء بیش از ۱۲۶۷ مورد عفو بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان از اعطاء عفو بیش از ۲۶۹۰زندانی، از عید سعید فطر توسط رهبر معظم انقلاب در استان اصفهان خبر داد و گفت: اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی استان با اعطاء بیش از ۱۲۶۷ مورد عفو بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رمضان امیری افزود: درعفو صورت گرفته در عید سعید فطر، توسط رهبر معظم انقلاب به زندانیان سراسرکشور تا کنون تعداد ۲۶۹۳ زندانی از سطح زندان‌های استان مشمول این عفو شده‌اند.

وی ادامه داد: رأفت اسلامی در نظام زندانبانی ایران از سال‌های پس از انقلاب تا کنون در زمینه‌های مختلف شامل زندانیان شده و امسال نیز طبق سنوات گذشته با پیشنهاد ریاست محترم قوه قضائیه و تائید رهبر معظم انقلاب این عفو ابلاغ و مسئولین و کارکنان زندانهای استان از زمان ابلاغ عفو تمام تلاش خود را برای اجرای این بخشنامه بکار گرفته که تاکنون آمار قابل توجهی از زندانیان در زندانهای استان مشمول این عفو گردیده و بررسی پرونده‌ها دراردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان و همچنین زندان مرکزی ادامه دارد.

مدیرکل زندان‌های استان اظهارداشت: تا کنون تعداد ۲۶۹۳نفر مشمول این عفو شده‌اند که اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان با ۱۲۶۷ نفروزندان مرکزی با ۸۹۷ نفر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: زندان کاشان با ۱۴۶ مورد، فریدن ۷۰مورد، خمینی شهر۶۸ مورد، نائین ۸۸ مورد، زرین شهر۵۱مورد، شهرضا ۴۵مورد، گلپایگان ۳۶مورد، کانون ۱۹ مورد و خوانسار با ۶مورد عفو اعطایی موافقت شده است.

امیری بیان داشت: تعداد۶۵۶ نفر از این تعداد آزاد و مابقی مشمول تخفیف مجازات شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز