خبرگزاری کار ایران

با تلاش مأموران نیروی انتظامی اصفهان؛

باند قاچاق خودروهای خارجی گرانقیمت متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۸۵

فرمانده انتظامی استان اصفهان از عوام فریبی باند قاچاق خودروهای خارجی به شهروندان هشدار داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش مامورین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه، اعضای یک باند قاچاق خودروهای خارجی متلاشی و متهمین آن در شهر اصفهان، شیراز و تهران شناسایی و دستگیر شده و در این ارتباط ده‌ها خودروی خارجی گرانقیمت قاچاق کشف و توقیف شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار عبدالرضا آقاخانی درخصوص نحوه فعالیت این باند اظهارداشت: قاچاقچیان با خرید خودرو از کشورهای حوزه خلیج فارس با قیمت نازل و اخذ بارنامه به منظور انتقال خودرو به مقصد کشورهای آسیای میانه و از طریق آب‌های بین‌المللی وارد گمرکات جنوب کشور شده و سپس به بهانه عبور از خاک جمهوری اسلامی و انتقال خودرو‌ها به کشورهای آسیای میانه، با استفاده از کشنده‌های مخصوص، خودرو‌ها را بارگیری و در بین راه با دپو کردن خودروهای وارداتی و اعمال متقلبانه نسبت به شماره‌گذاری خودرو اقدام کرده و با قیمت گزاف به فروش می‌رساندند.

وی خاطرنشان کرد: خودرو‌ها از انواع بنز اس ۵۰۰، لکسوز و بنز مدل ۲۰۱۴ بوده که خودروهای بنز اس ۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ به مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان و بنز اس ۵۰۰ مدل ۲۰۰۶ به مبلغ ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد و دویست میلیون تومان به فروش می‌رسیده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: در پی قصد نفوذ این باند در شعبه شماره‌گذاری و با تلاش و اقدامات مامورین پرتلاش فرماندهی انتظامی استان اعضای این باند شناسایی و در این رابطه ۵ نفر دستگیر شدند و تاکنون ۲۴ دستگاه خودرو مورد نظر کشف و توقیف شده است.

وی با تقدیر از همکاری مردمی و اطلاع رسانی به نیروی انتظامی، از شهروندان درخواست کرد قبل از هرگونه معامله و خرید این گونه خودرو‌ها از واقعی بودن اصالت اسناد مربوطه از مراجع ذی صلاح از جمله پلیس راهور اطمینان حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز