خبرگزاری کار ایران

به منظور ارتقا دانش حمل و نقل جاده‌ای؛

همایش سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۹۷

همایش سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای، اول اسفند ماه سال جاری به مدت دو روز با هدف ارتقا دانش حمل و نقل هوشمند در کشور برگزار می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در برنامه رادیویی صدای راهبران که یکشنبه و چهار شنبه هر هفته ازساعت ۲۱ و ۴۰ تا ۲۳ و ۴۰ از رادیو اصفهان پخش می‌شود با اشاره به اینکه آمار دستگاه‌های تردد شمار، اطلاعات راه‌ها را به صورت لحظه‌ای ثبت می‌کند گفت: این آمار‌ها می‌تواند برای توسعه جاده‌های کشور و ایجاد ایمنی در راه‌ها کمک بسزایی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آشوری اظهار داشت: رانندگان و هموطنان گرامی می‌توانند با شماره گیری ۱۴۱ با این سازمان ارتباط داشته باشند و از وضعیت راه‌های کشور اطلاع یابند.

وی از برگزاری همایش سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در اول اسفند ماه سال جاری به مدت دو روز با حضور اساتید فعال در زمینه حمل و نقل با هدف ارتقا دانش حمل و نقل هوشمند در کشور خبر داد و ضمن دعوت از علاقه مندان به صنعت حمل و نقل، رانندگان و فعالان این صنعت ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این همایش مقالات خود را در ۷ محور: سیاست‌های کلی و راهبرد‌ها در ITS، مدیریت هوشمند ایمنی و کنترل ترافیک، اطلاع یابی، اطلاع رسانی و مدیریت سفر، زیر ساخت‌های مشترک، تکنولوژی و تجهیزات، مدیریت و تجربیات اجرای پروژه‌ای ITSوارتقاء الگوهای رفتاری تا اول آبان ماه سال جاری ارسال کنند.

وی دانش ITS را دانشی به روز و تکنولوژی‌ای نوین عنوان کرد و تصریح کرد: این همایش می‌تواند ما را با آخرین پیشرفت‌های این دانش آشنا کرده تا با استفاه از این مقالات بتوانیم مدیریت بهتری بر راه‌های کشور داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز