خبرگزاری کار ایران

مجوز تأسیس و فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ذوب آهن اصفهان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۵۹

صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ذوب آهن اصفهان در سهام و در اندازه کوچک بوده و دارای حداقل ۲۰ هزار واحد سرمایه‌گذاری و حداکثر ۱۰ برابر حداقل واحد سرمایه گذاری است.

بر اساس این گزارش، مدیر، موسس و ضامن نقدشوندگی این صندوق، شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان، متولی، شرکت مشاور سرمایه گذاری نیکی گس‌تر، حسابرس، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهیافت و همکاران هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، صندوق سرمایه‌ گذاری مشترک ذوب آهن اصفهان «در اجرای ماده ۲۸ و بند ۶ مادۀ ۷ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذرماه سال ۱۳۸۴ و مادۀ ۲ قانون توسعه ابزار‌ها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی مصوب آذرماه ۱۳۸۸، با مجوز این سازمان در تاریخ اول مردادماه شمارۀ ۳۴۳۶۲ و شناسۀ ملی ۱۴۰۰۴۲۶۵۴۷۰نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران ثبت شده و به عنوان نهاد مالی موضوع بند ه مادۀ ۱ قانون توسعه ابزار‌ها و نهادهای مالی جدیدبه منظور تسهیل اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی مصوب آذرماه ۱۳۸۸، در تاریخ ۱۱ مرداد ماه تحت شمارۀ ۱۱۲۶۸نزد این سازمان به ثبت رسیده است.

این صندوق سرمایه گذاری مجاز است از تاریخ صدور این مجوز، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و در چارچوب اساسنامۀ مصوب خود به عنوان یک نهاد مالی، صندوق سرمایه گذاری فعالیت کند.

فعالیت این صندوق سرمایه گذاری تا پایان تاریخ ۳۱/۰۴ / ۱۳۹۶ از نظر این سازمان مجاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز