خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل سازمان توسعه و تجارت ایران در اصفهان عنوان کرد:

بزودی اعزام رایزنان اقتصادی به منظور افزایش صادرات ایران صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۵۵

دولت در نظر دارد بازارهای اقتصادی جدیدی در جهان یافته و از پتانسیل آن به نفع صنعت و اقتصاد کشور بهره ببرد، در همین ارتباط اعزام رایزن‌های جدید اقتصادی و بازرگانی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

معاون مدیر کل امور نمایندگی‌های سازمان توسعه و تجارت پس از بازدید از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی انتخاب که با همراهی رایزن‌های اقتصادی کشورهای مختلف انجام گرفت، اظهارداشت: گروه صنعتی انتخاب به عنوان یکی از صادرکنندگان بر‌تر محسوب می‌شود و به همین دلیل رایزنان بازرگانی کشورهای مختلف از این مجموعه بزرگ تولیدی بازدید کردند و خوشحالیم که از نزدیک گروه صنعتی بزرگ و پیشرفته‌ای را مشاهده کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن محمدی ادامه داد: محصولات گروه صنعتی انتخاب از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار بوده که نشان دهنده مدیریت با درایت، کوشش کارکنان تلاشگر و انگیزه بالا در این مجموعه است.

معاون مدیرکل امور نمایندگی‌های سازمان توسعه و تجارت با بیان اینکه گروه صنعتی انتخاب از صادر کنندگان نمونه سال‌های گذشته است، افزود: یکی از دلایل انتخاب گروه صنعتی انتخاب، توسط سازمان توسعه و تجارت، نیز همین موضوع و تنوع و کیفیت بالای محصولات تولیدی این گروه بوده است، به طور کلی اعزام رایزنان اقتصادی به کشورهای مختلف نیز در جهت بسترسازی مناسب برای افزایش سهم صادرات انجام می‌گیرد.

محمدی در ارتباط با اعزام رایزنان اقتصادی به کشورهای گوناگون گفت: تعدادی رایزن بازرگانی و اقتصادی در آینده‌ای نزدیک در فرآیندی، مراحل جذب، آموزش و به کارگیری و مراحل نهایی را سپری می‌کنند، اغلب این افراد جزو مدیران نمونه بوده و با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید تصمیم به ایجاد بازارهای جدید در جهان دارد، اعزام این افراد در دستور کار دولت قرار گرفته است.

در مراسم بازدید از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی انتخاب، رایزنان اقتصادی و بازرگانی کشورهای، برزیل، اسپانیا، روسیه، کره جنوبی، افغانستان، هندوستان، پاکستان، اندونزی، ویتنام، بلاروس، آفریقای جنوبی، ازبکستان، ترکمنستان، تونس، قطر، اقلیم کردستان عراق، چین، لبنان و ترکیه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز