خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کانون حسنات در اصفهان تاکید کرد:

برای برگزاری جشنواره پنجم حسنات نیاز به حمایت دستگاه‌های مختلف است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۹۵

برگزاری پنجمین جشنواره حسنات، مستلزم هزینه های کلان است که نیازمند پشتیبانی حمایت و مالی دستگاه‌های اجرایی است.

معاون فرهنگی کانون حسنات، با بیان اینکه پرداختن به بحران آب را در دستور کار برای محورهای جشنواره پنجم قرار داده ایم، گفت: این جشنواره از ابزار تئاتر و سینما برای پرداختن به امر مهم سینما استفاده کره است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید عشاقی ادامه داد: شاید جشنواره های دیگری با این موضوع نیز وجود داشته باشند اما هیچ کدام به شکل اختصاصی به این مسئله نپرداخته اند که این موضوع این جشنواره را از دیگر جشنواره های مرتبط متمایز می سازد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات نرم افزاری برگزاری جشنواره پنجم فراهم شده است، گفت: هم اکنون کانون فیلم جوانان حسنات و هیئت های تنظیم فراخوان مشغول فعالیت شده اند اما برگزاری این جشنواره مستلزم هزینه های کلان است که نیازمند پشتیبانی حمایت و مالی دستگاه های اجرایی هستیم.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان به روند برگزاری جشنواره های در حال برگزاری توجه کنند هزینه های جشنواره حسنات یک چندم جشنواره های دیگر است اما همین میزان نیز از توان ما خارج است.

عشاقی ادامه داد: این جشنواره دارای تمام ملاک های مورد نظر برای پشتیبانی ارگان های دولتی و به نوعی جزو موارد دارای اولویت است؛ این نکته نیز قابل ذکر است که تنها نیاز مالی مطرح نیست و ارگان ها می توانند با در اختیار قرار دادن امکانات اسکان و ترابری نیز به ما کمک کنند.

وی تاکید کرد: بر این اساس رایزنی هایی با شهرداری، استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، بنیاد سینمایی فارابی، کمیته امداد، بهزیستی و اوقاف انجام شده است و امیدواریم با مساعدت این ارگان ها جشنواره پنجم نیز همانند سال های گذشته با قوت کافی برگزار شود.

وی اظهارداشت: جشنواره حسنات از ابتدا برای ماندگاری آغاز شده اما در سال گذشته با توجه به استقبال بیش از حد مخاطبان در سطح کشور با شرایط و هزینه هایی مواجه شدیم که ادامه راه بدون حمایت ارگان های دیگر از توان بخش خصوصی خارج است.

معاون فرهنگی کانون حسنات افزود: با توجه به تلاش های استانی و ملی در برگزاری این جشنواره سال گذشته شهرداری و برخی ارگان های با ما همکاری داشتند اما در سال جاری در صورت عدم حمایت ارگان های ذی ربط نمی توانیم این جشنواره را برگزاری کنیم که البته امیدواریم هرگز این اتفاق رخ ندهد.

وی تاکید کرد: تم اصلی جشنواره استفاده از ابزار تئاتر و سینما برای مبحثاحسان و نیکوکاری است و سعی کرده‌ایم این موضع را نهادینه کنیم که احسان و نیکوکاری گستره وسیع تری از کمک های مالی افراد دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز